Gå til innhold

Til dere damer med elektrikermenn :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg låner profilen til fruen :P

 

Hei!

 

Vi er i en liten knipe og trenger flere folk. Det er ikke alltid så altfor enkelt å finne flinke folk lenger..

De fleste har jo jobb allerede.

 

Men.. Det er snakk om jobb som serviceelektriker i Oslo/omegn, og vi er nok de best betalte elektrikerene i Oslo.

 

Så om det er noen av dere som har lyst på ny jobb, eller vet om noen flinke gutter, send meg en PM

 

Hilsen Lars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sambo er telemontør.... jobbet i bravida, har fagbrev ;)

Skrevet

Får ikke sendt pm, men send gjerne en mail til meg. Har en bror som er nyutdannet elektriker.

 

[email protected]

Skrevet

han har ikke fagbrev som elektriker da?

Skrevet

Da må jeg bare spørre; vil dere ikke ha damer? Har jobbet med flere kvinnelige eletrikere jeg, flinke de også:-)

Skrevet

Åjoda, klart vi kan imot jenter og :) Er vel bare pga gammel vane jeg ordlegger meg slik. Er ikke så ofte jeg møter kvinnelige elektrikere ser du. De fleste jeg kjenner har begynt i salgsjobber og slikt, men jøss, det er bare å si ifra :)

Skrevet

Hvorfor har denne tråden blitt redigert? Halvparten av innleggene har jo blitt slettet???

 

HI

Skrevet

Får ikke til å sende deg en PM men jeg har en kamerat som er serviceelektriker som er på utkikk etter ny jobb...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...