lotta08 Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg låner profilen til fruen Hei! Vi er i en liten knipe og trenger flere folk. Det er ikke alltid så altfor enkelt å finne flinke folk lenger.. De fleste har jo jobb allerede. Men.. Det er snakk om jobb som serviceelektriker i Oslo/omegn, og vi er nok de best betalte elektrikerene i Oslo. Så om det er noen av dere som har lyst på ny jobb, eller vet om noen flinke gutter, send meg en PM Hilsen Lars
Nullstress;) Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 sambo er telemontør.... jobbet i bravida, har fagbrev
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Får ikke sendt pm, men send gjerne en mail til meg. Har en bror som er nyutdannet elektriker. [email protected]
lotta08 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 han har ikke fagbrev som elektriker da?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Da må jeg bare spørre; vil dere ikke ha damer? Har jobbet med flere kvinnelige eletrikere jeg, flinke de også:-)
lotta08 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2009 Åjoda, klart vi kan imot jenter og Er vel bare pga gammel vane jeg ordlegger meg slik. Er ikke så ofte jeg møter kvinnelige elektrikere ser du. De fleste jeg kjenner har begynt i salgsjobber og slikt, men jøss, det er bare å si ifra
lotta08 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2009 Hvorfor har denne tråden blitt redigert? Halvparten av innleggene har jo blitt slettet??? HI
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 Får ikke til å sende deg en PM men jeg har en kamerat som er serviceelektriker som er på utkikk etter ny jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå