Gå til innhold

Irritert og forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en mann i snart 7 måneder nå, vi har alt gått igjennom en del, og det slutter alltid med at vi kommer tilbake til hverandre, jeg er så sykt forelsket i ham, og har sagt ja til å prøve igjen etter en misforståelse ( jeg blir lett sur, har blitt sååret så mange ganger før og vil bare være 100% sikker før jeg begir meg på noe)

Jeg bestemte meg for å være sterk og ikke bli forelsket, men nå er jeg håpløst forelsket og irritert fordi jeg vet ikke 100% hva som kommer til å skje mellom oss, han har sagt han vil ha noe seriøst og jeg har problemer med å føle meg trygg osv har også vært singel i snart 3 år..

Men jeg får ham ikke ut av hodet, jeg er så besatt, han er så fin, deilig og snill.. Jeg vil det skal være oss, og at jeg kan føle meg trygg på hele dette!!

måtte bare fååå det ut, sånn.. puuh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen, jeg var sånn med mannen min i begynnelsen, men nå er vi gift og har to barn:)

Skrevet

jeg har det likt, men vi har trukket oss fra hverandre da jeg ble gravid..

Skrevet

hva har du å tape? Kanskje du får knust hjerte, men er ikke det en sjanse å ta? Kan jo være mannen i ditt liv også. Ta en sjanse du :o)

Det gjorde jeg for snart to år siden. Var sammen med en så gjorde han det slutt (han hadde kysset ei annen jente og hadde dårlig samvittighet), Jeg ble jo kjempe såret og lei meg. Og vi var litt frem og tilbake en stund. Men etter en stund orket jeg ikke mer.

Jeg prøvde å være "sterk" og ikke tillate han i livet mitt igjen, ville jo ikke bli såret igjen. Men hadde det som deg og fikk han ikke ut av hodet. Jeg hadde jo sagt til han at jeg ikke ville prøve igjen og at jeg ville at han skulle gå videre i livet sitt. Da han endelig gjorde det og begynnte å flørte litt med andre jenter, da angret jeg meg. Heldig som jeg var, så var det meg han ville ha.

Jeg gikk noen runder med meg selv, men fant ut at det var verdt å gi det en sjanse, Nå har vi vært sammen siden, er samboere og venter vårt første barn :o)

Så sats på kjærligheten du ;o)

Skrevet

Sånn var det med meg og kjæresten min. Ble til slutt sammen-sammen og har bryllupsplaner og venter vår første!:-)

Skrevet

Okei så fint å høre at andre har gått igjennom det samme, og klart dere gjennom det :)

Jeg liker ham veldig godt, og han har prøvd å få meg tilbake i to måneder nå, og jeg har bestemt meg for å gi ham en ny sjanse, han sier han har vært en sånn idiot og er så glad for å få en ny sjanse og skal virkelig vise meg at han mener dette..

Jeg var joo så bestemt på å komme over ham osv. Men det har ike gått en dag at jeg ikke har tenkt på ham...

Så jeg må innrømme jeg er en smule nervøs/redd for det ska gå gale igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...