Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Ungen kom hjem med to kasser med kakebokser. Skal selges til inntekt for osv. Plutselig kom min indre Friends-Monica frem og græbba seg en boks for å spise med begge hender. Dette kan bli en feit november. Hvem kan jeg saksøke?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 jeg tenker at å saksøke en som må selge kakebokser for å få inntekter til diverse ikke er det lureste. da ville jeg heller gått på de som lager kakene. eventuelt svigermor, mest fordi svigermødre alltid er fine og saksøke
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Du er som alltid genial. Svigermor får hele skylda, lett kamuflert under noe annet grums. Ungen er jo søt, han, og bakern baker - ikkeno gæli i det. Evt kunne jeg saksøkt mine gen-givere for å ha gitt meg fett-gen, men liker dem litt også.
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 På tide å bli Genial Karismatisk Autoritet?
Patetica fåkksi Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Jeg hadde definitivt søksakt faren til gutten.
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Søksakt, til og med. Faren til gutten er egt veldig søt, serru. Men moren til faren til gutten er bare deltidsnormal, så jeg skal velge mitt øyeblikk med omhu.
Patetica fåkksi Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 De dagene jeg virkelig glimter til kan jeg nesten gå innunder kategorien "deltidsnormal". Sorry men jeg har videoblogg i ørene og fingerene taster av seg selv.
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Video på øret er nytt. Kan jeg koble platespilleren til hornbrillene også?
Patetica fåkksi Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Jeg tror den kan kobles rett på hornhinnen?
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Vi gamle er ikke bare feite og grådige, vi har grå stær og ellers masse undulater på loftet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. november 2009 #11 Skrevet 2. november 2009 Genial Karismatisk Autoritet tror jeg blir litt volsomt. for det virker som om enkelte skravlere fremdeles lurer på hva Karismatisk Autoritet betyr... hehe.. men når de knekker koden så skal jeg vurdere det
Miss Misantrop Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Her snakker vi, Class action lawsuit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå