Gå til innhold

Besøksforbud....


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det andre som skal føde på et sykehus der barselavdhar innført besøksforbud til alle andre fedrene??

Synes det er fornuftig og greit mtp disse svineinfluensa-tidene, men hjertet mitt blør når jeg vet at de to storesøstrene ikke skal få komme å se babyen og meg før vi kommer hjem!! Vet jo aldri hvor lenge vi må bli på sykehuset......

Noen andre med tanker rundt dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja. forstår veldig godt at det må være sånn, og er glad for at de passer på oss mens vi er der. men allikevel, det blir nok litt trist for storesøster på 4 år. er nok ikke greit å være liten og bli ekskludert akkurat når det kommer et nytt familiemedlem..

håper hun ikke tenker for mye på det, og at dagene går fort, mens jeg er på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at det har innført dette forbudet, det er jo tross alt det tryggeste for babyene våre. Men det er jo såklart litt trist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er drittkjipt men skjønner det. Håper bare det er noen andre unge mødre når jeg er på sykehuset.

 

Jeg har tatt vaksinen, så er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det når jeg kommer hjem...? Hvordan gjør dere det med besøk og sosiale ting selv om dere har tatt vaksinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra. Synes at småsøsken også skulle holdes borte, de som er i barnehagen og skolen der det er masse smitte rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå sirkles nettet av smittede rundt oss!! Hører hver dag om kjente som har fått påvist svineinfluensa...:(

Har mange tanker rundt dette.

SOM: Hvordan holde min kjære samboer frisk! Vil ikke ha noen andre enn han med meg på fødselen....

Mine to små jenter....hva om de blir syk???

Syns det er veldig greit med besøksforbud på sykehuset, men hvordan gjør vi det når vi kommer hjem??? Skal vi ta imot barselbesøk, hva om det går SI i barnehagen til storesøstrene, skal vi da holde de hjemme??

Nei, det er ikke lett dette her! Men, tror vi får ta det som det kommer!!!

 

Til anonym: Hva mener du med at småsøsken skal holdes borte???

Sykehuset der jeg skal føde tillater ikke småsøsken på barselbesøk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...