prekæs Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg må si det ikke fungerte som jeg hadde trodd. Var langt mer klam og svett enn ved bruk av kunstfiber eller bomull. Tynt ullundertøy med treningsanorakk og vindbukser over. Har erfaring med ull på utsiden av bomull og det fungerte egentlig bedre, men det ville blitt for mye klær akkurat nå. Rundt 0 grader. Virker det slik på barn og tro? Jeg bruker ull på han innerst og nesten alltid.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg elsker ull innerst. Går hverken på ski eller tur uten. Og hvis barna føler som meg har de det jo knall:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Nå trener jeg ikke videre mye (utendørs) men når vi står på ski om vintern har jeg alltid ull under yttertøyet (både jeg og mannen) og vi syns det er behagelig og varmere enn bomull. Tuppa bruker det alltid og hun er sjeldent klam (merker hun oftere er klam i bomull).
Mrs. Bouquet Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Altså et sted må jo fuktigheten ta veien, og jeg tviler på at den damper bort. Jeg liker uten tvil bomull eller teknisk tøy. Minuset med bomull er at det blir kaldt om en ikke bytter med en gang en er ferdig å trene eller tar en pause.
Rampongi Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 jeg trener både ute og inne med ull (ullmax), synes det er kjempegreit jeg.
Kamomille Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Jeg bruker alltid ull innerst ved trening uten på vinterstid. Kunne aldri i verden brukt bomull!! Teknisk tøy fungerer fint dersom det ikke er for kaldt
erteposen + 4 Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Jeg bruker kari traa sitt, og det fungerer godt om yttertøyet puster. Vanlig merionull fungerer bare på fjellet i kulda, og ikke når en svettetrener (om du forstår hva jeg mener:)
prekæs Skrevet 2. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2009 Joda. Det blir kaldt rimelig fort, men da er jeg som regel ferdig med turen min og er klar for dusjen. Tynt ullundertøy ble i hvertfall fryktelig varmt, jeg ble klam på en helt annen måte enn med bomull. Til vanlig, på en spasertur eller en lett sykkeltur kan ull være behagelig, men ikke ved hardtrening. Da bør det vel muligens være kaldere enn ca 0 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå