prins06,prinsesse09 Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Ja jeg vet at kosthold og trening er det viktigste, men jeg er flink med kostholdet, men får dessverre ikke vært så mye i aktivitet, mye smerter:( Noen som har erfaringer om noen kurer som er effektive og gjerne raske. Skal til syden nå i desember, og alt av sommer bukser er får små, jeg vil så gjerne ned noe kilo raskt. Ja jeg er overvektig, BMI på 33. Håper noen har råd å gi:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 www.ketolyse.no Jeg har gått på denne dietten i 2 uker i dag og har gått ned 4,5 kg. ) Jippiiiiiiii!!! )
LadyLuck & Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Allevo er ganske effektivt.. kan også blandes i vann istede for melk (men smaker da lett rart) Min mor skryter veldig av 30 days
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Begynn å tren Aqua,ikke så belastende som andre treningsformer.. Spis mindre posjoner,bytt ut måltider med feks Herbalife Har du lyst på sjokolade,så ta en proteinbar istedet Litt sunnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå