Gå til innhold

Noen på trygd her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere å leve for, hva har dere i husleie, strøm osv....

 

Jeg går dessverre over på trygd nå pga skade og må flytte, få ned alle kosnader til det minimale og begynne en ny tilværelse...

 

Hvordan gjorde dere det?

Og jeg er alene med 3 barn......hva har jeg av rettigheter?

 

På forhånd takk for svar:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan hjelper det deg å vite hva andre har?

 

Jeg har 9000 kr i dagpenger, men mannen jobbet 100%. Betaler 14 000 kr på huset i mnd.

Skrevet

Er du nettopp blitt alene?

 

På aleneforeldreforumet her inne, finner du en tråd med alt du trenger å vite:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...