Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hvor mye har dere å leve for, hva har dere i husleie, strøm osv.... Jeg går dessverre over på trygd nå pga skade og må flytte, få ned alle kosnader til det minimale og begynne en ny tilværelse... Hvordan gjorde dere det? Og jeg er alene med 3 barn......hva har jeg av rettigheter? På forhånd takk for svar:o)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hvordan hjelper det deg å vite hva andre har? Jeg har 9000 kr i dagpenger, men mannen jobbet 100%. Betaler 14 000 kr på huset i mnd.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Er du nettopp blitt alene? På aleneforeldreforumet her inne, finner du en tråd med alt du trenger å vite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå