Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hei alle sammen :-) Tenkte bare jeg skulle gi dere et tips ang barneseng. Jeg fikk mitt første barn for 2 måneder siden, og hadde absolutt ikke greid meg uten Babybay`en min! Vel, jeg hadde jo selvfølgelig det, men det hadde vært mye vanskeligere og tøffere... Vi skulle i utgangspunktet ha babyen sovende i egen seng fra dag 1, og til og med på eget rom. Men det er ikke så lett når du plutselig har en helt ny baby, hundre prosent avhengig av deg og som aller helst bare vil være nær deg hele tiden... Alt de vet og kjenner til er jo innsiden av mammas mage, med mammas trygge stemme, lukt og duving.. Babybay er helt fantastisk, da er babyen nær deg hele tiden - uten at du trenger være redd for at du skal rulle deg over den eller at den faller ut av sengen. Og i tillegg så slipper du å stå opp for å amme, og babyen slipper å bli løftet opp og ned i en stor seng. Du bare strekker ut armene og flytter den over til deg, og flytter den tilbake når du er ferdig. Den er litt dyr, men om dere følger med på finn.no så dukker det av og til opp noen der. Vi kjøpte vår der, og det er garantert det beste kjøpet noensinne. (For de som ikke vet hva det er så er det en seng som man liksom hekter på din egen seng) Uansett - gled dere masse. Det er helt fantastisk å ha et lite barn :-)
You can call me Dårris Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg vurderer denne, men har kontinentalmadrass med hel sokkel. Kan man hekte den på den typen også, og hvordan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå