Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Håper de klarer å holde lillekråka varm, for han sparker alltid av seg dyna. Har prøvd Janus, men ikke overbevist. Dyyyrt, men etter sigende bra.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg er sikker på at du kommer til å bli fornøyd. Har hatt nøstebarn sin ullpysj (hel med fot) til eldsta i flere sesonger og den er helt fantastisk. Har nå en arvet janus (siden jeg ikke "oppdaget" nøstebarn før hun var 2 år) og den er ikke helt det samme, nei. Blir nok ullpysj på plutt i julepresang - fra nøstebarn. Og denne gangen bestiller jeg IKKE offwhite, hehe.
Gjest Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Hehe, jeg vil ha uten fot - og da var det lite å velge mellom. Bestilte derfor en mosegrønn ullpysj, og en stripete ull/silke drakt. Kjedelig med to helt like, og offwhite var ikke et alternativ.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Marina her nøstebarnpysj og den er helt gull:) Hun sparker alltid av seg dyna, men er varm og god på morningen
Gjest Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Men hvordan er de i str ? Jeg bestilte 98 til minsten nå. Han blir 2 i januar, og bruker 92 i vanlige klær. Greit at de varer to sesonger, men uten at han drukner i dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå