Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Dere som barberer, hva er deres beste tips for å unngå at det klør og røde nupper? Dagen etter jeg barberer begynner det med en gang og klø og et par røde nupper er det alltid der.. tar jo en evighet før de går bort, og da har det allerede dukket opp en ny et annet sted. Jeg barberer mot hårene og med bare rennende vann i dusjen, har dette noe å si? Barberer man med hårene blir det jo stikkete.. Burde man bruke barberskum, i tilfelle hvilken type? Har dere noen krem eller lignende på musa etter dere har barbert? Og hvor ofte burde man barbere? Lar jeg ikke håret vokse ut litt, men barberer på stubber blir det enda mer nupper og sårt..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Dildorens? ehm.. spøk? eller mener du man skal smøre det på?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Jeg får ALLTID nupper hvis jeg barberer mot hårene, det skal du aldri gjøre pga infeksjoner også. Jeg bruker hårfjerningskrem, og hvis jeg barberer meg så bruker jeg alltid skum og barberer med hårene:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Hvilken type hårfjerningskrem bruker du og bruker du den på hele? jeg har nemlig bare en liten stripe..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Det stemmer det med dildorensen...hehe. Høres rart ut, men det skal vistnok motvirke røde nupper. Ikke på meg da, for på denne musa er det ikke noenting som hjelper :-( Tror jeg har forsøkt det alt av gode råd og midler, men har stadig røde og kløende nupper. Så jeg vet ikke hva som er penest å se på; litt hårete mus, eller en illrød og nuppete mus? (hehe)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Mine tips: - skift blad ofte, sløve blad irriterer huden - barber hver dag, så du ikke får stiv ettervekst som irriterer huden, og du venner samtidig huden til behandlingen, og den blir herdet... - jeg bruker rfsu eller asan gel for intimbarbering - smør med aloe vera etter dusjen/barberingen. Var alltid rød og nuppete, veldig irriterende, plukket opp et råd her og et råd der, og har eksperimentert en del, dette er "formelen" jeg har kommet frem til, det fungerer veldig bra....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 20;58 Jeg bruker veet på hele bortsett fra stipen som jeg også beholder. Smører på resten men vær nøye med tiden, satt for lenge en gang og det så ikke pent ut hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå