februarnusk Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg har i et par uke hatt en del smerter i korsryggen og i lysken. Når jeg har gått mye på jobb kjennes det nesten ut som om alt skal falle ut om dere skjønner... Jeg våkner mye på natten av verkende korsrygg og har sjikkelig vanskelig for å finne en go stilling å ligge i... Er det noen som har hatt lignende smerter/ubehag og som vet hva dette kan være. Bør jeg bestille time til legen??
Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Det er mest sannsynlig bekkenløsning. Hvis du har fysisk tungt arbeid, mye løft, gåing og sånt så bør du nok bestille time hos lege for evt. sykemelding. Eller så bør du snakke med arb.giver om omplassering til lettere arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå