Gå til innhold

Betatt av en annen mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle si dette, men jeg er mer betatt av en annen mann enn jeg er i kjæresten min.

Han jeg tenker mye på er en jeg har holdt på med før.

Har ikke noen form for kontakt med han nå, men det skremmer meg av jeg har tanker om det.

Jeg elsker kjæresten min over alt på jord, men føler for tiden at gnisten er borte og alt er for forutsigbart.

Hva pokker skal jeg gjøre. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke gå gjennom livet uten å bli betatt av andre menn.

Når hverdagen blir litt forutsigbar og kjedelig, begynner du å savne spenning i hverdagen. Tanken på en annen mann, gjør at du kjenner spenning og kiling i magen.

Men det betyr ikke at du skal gjøre noe i forhold til den mannen du tenker på. Det dreier seg ikke om han i det hele tatt.

Prøv å finne gnisten i det forholdet du er i, lek med ham, gjør noe uventet, finn på noe morsomt.

Ikke ødelegg det beste du har bare fordi du er litt lei akkurat nå.

Dette er noe jeg har lært av egen erfaring, og nå har jeg det veldig godt med min "gamle" mann.

Skrevet

Prøv å få deg et knull, bedre å angre på noe du har gjort enn å se tilbake og angre på det du ikke fikk gjort.... Go for it!

Skrevet

Jeg vil ikke være utro mot kjærsten min, skal jeg jage etter han jeg er betatt av blir det i såfall etter jeg har blitt singel.

Lysten etter spenning kommer nok av at vi har vært sammen en evighet, inkl mesteparten av tenårene. Føler at jeg ikke har fått hatt ungsomstiden min.

HI

Gjest Filifjonka
Skrevet

Hverdagen har nådd deg. Slik er det. Livet består faktisk av flest hverdager, og den store glitrende forelskelsen varer ikke evig. Kjærligheten går i bølger, og nå er du tydeligvis nede i en bølgedal.

Slik jeg ser det har du et valg.

Du kan velge å kvele denne "forelskelsen" - jeg satte det i anførselstegn siden jeg egentlig tror du er mer forelsket i forelskelsen enn i den mannen. Jeg tolker innlegget ditt slik. Du kan kvele den ved å bevisst jobbe med å tenke på noe annet, hver gang tankene dukker opp.

Det hjelper også å tenke på at denne andre antagelig snorker, fiser og klemmer midt på tannpastatuben, slenger skitne sokker alle andre steder enn i skittentøyskurven og sniker seg unna husarbeid.

Pass på å gi mannen din positiv oppmerksomhet, ros og kjærtegn. Tenk på alle hans gode sider, alt du en gang falt for ved ham.

Hvis livet er for forutsgbart, så skap spenning selv. Send ham en erotisk sms og fortell ham at du gleder deg til kvelden fordi... Skaff barnevakt og inviter ham ut. Eller skaff barnevakt en hel helg og reis på kjærestetur.

Ditt andre valg er jo da å "go for it". Prøv å finne den andre mannen, slå opp med kjæresten, riv opp livet ditt. Og dine barns. Og kjæresten din sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...