Gå til innhold

SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kødder ikke!!

Det er 8 uker siden jeg fødte. Og jeg kan ha gått på en skikkkkelig smell! I går hadde vi sex igjen da. (tragisk nok for første gang siden...ja, gud-veit-når!!).

I dag har jeg massssssse eggløsningsslim!!! Er det fysisk mulig, liksom. Ha'kke sett makan.. Eller KJENT makan. Dæven schteike.

Skal jeg ende opp emd 3 unger..................? Har jeg tid eller råd til det? Men sannsyyyynligheten for at jeg blir gravid nå er jo minnnnnimalistisk. Brukte 1 år på begge de vi har nå, så...

Nei, uff.... Er det på'an igjen? *oppgitt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojda, men man er vel mer fruktbar sånn like etter fødsel mener jeg å ha lest.

Håper det går den veien dere ønsker uansett :)

Skrevet

såpass...?

Jeg har jo i tillegg nesten ikke gitt bort en eneste mjælkeskvett til lillemor heller... Altså, har ikke amma så mye. Så syklusen er vel igang som vanlig etter renselsen.....? Har ik fått mensen igjen, men vet dette er elslim. Så, dette kom litt brått på....

Skrevet

Hvis du hadde sex i går så er det ingenting i veien for å ta en Norlevo i morgen så du minsker sjansene til det minimale for at det blir noe nytt svangerskap. Eller du kan dra til lege i morgen å få satt inn en hormonspiral, så slår du to fluer i en smekk, sikker prevensjon i 5år framover og forhindrer et eventuelt egg å feste seg.

Skrevet

Og jeg greier ikke dy meg, men skulle man ikke vite sånt når man har fått barn??? ;-))))))

Skrevet

min syklus var helt på styr etter fødselen, og hadde også masse sånn slim etter første gang vi hadde sex etter fødselen. Dette var kanskje 6-7-8 uker etter fødselen.. og jeg er ikke gravid så vidt jeg vet :)

Begynte på p-pillen noen uker etterpå, og fikk da en gigantblødning som varte i nesten 2 uker, så min syklus var i allefall helt på styr etter fødselen.

men, det kan jo være da :)

Skrevet

hehe... joooooooooooooo... Man bør vel vite sånn i grunn. Men jeg har vel ikke akkurat trodd at dette skulle inntreffe akkkkurat den eeeene gangen vi hadde sex;) hehe..

Men, shame on me;)

Hvis det stemmer slik hun litt over her skriver, så er det vel ikke uvanlig med dette slimet etter renselsen da... Trøster meg med det.

Skrevet

Det stemmer, men synes ikke du bør sjanse, så anbefaler at du tar en "angrepille" i morgen i aller tilfelle hvis det er skikkelig krise hvis du blir gravid nå.

Skrevet

Ta en angrpille i morgen og håp på det beste ;-)

Skrevet

Og sex i går, slim i dag....tja...kan være restene fra gårsdagens moro også det da.. ;)

Skrevet

Men er det vondt å ta angrepille? No bivirkninger?

Og rester fra i går...? Tja, trooor ikke det. Har "tømt" meg grundig, får så lett UVI.. Og dette var annerledels slim enn spermrester...

Sorry detaler, hehe... ;)

Skrevet

Som med alt annet så kan det ha bivirkninger, men har aldri opplevd det selv. Har tatt Norlevo selv et par ganger.

Skrevet

Ta en test om 14 dager du :) Haha :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...