Gå til innhold

noen som har vært gravid med tvillinger her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan magen var i starten da? Jeg har tvillinger i slekta, er blant annet tvilling selv. Jeg er 4 eller 5 uker på veg og helt utrolig oppblåst, kan ikke huske å ha vært sånn med de to andre.

 

Håper liksom det ikke er to der, blir litt mye med fire små barn....selv om alle er velkomne- blir bare sliten av tanken, ja, helt utslitt faktisk:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

eg har ikkje vore gravid med tvillingar, men tanta mi er tvilling så eg har det jo litt i bakhodet og det er meir skrekk og gru tanke ja... Men når ein venner seg til tanken om så skulle vere så er det vel berre å glede seg og finne ut av kven som kan hjelpe til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har ikkje vært gravid med tvillinger. skulle ønske æ va d, men æ trur ikkje æ e d dennan 2. gangen heller. Men e sykt opplåst sjøl og e i mi 5 uke. lykke tel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var på en kontroll UL tidl i svangerskapet (nå mandag) for å se at graviditeten lå der den skal. Da fortalte legen at det var to i magen. Det var så tidlig i svangerskapet at hjertene ikke hadde begynt å slå.

Jeg fikk også beskjed om at mange svangerskap begynner med to og ender med 1.

 

Selv er jeg utrolig kvalm. Jeg spiser hver andre time (har allerede fått kommentarer på jobben), også er det ubehagelig å knappe igjen olabuksa - jeg la på meg overaskende fort på magen (selv om vekta ikke har gått opp).

 

N¨å venter vi spent på om det er 0, 1 eller 2 barn i magen på neste kontroll om 10 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi var skikkelig oppblåst da hun var gravid med kun ei. Jeg kan faktisk ikke helt huske hvordan magen min var i begynnelsen da jeg venta tvillingene, men jeg var litt overvektig fra før av. Nå er jeg normalvektig og i uke 7, men merker ikke noe til magen, så jeg satser på at det bare er 1 der. Men mange som blir veldig oppblåste i starten, så trenger ikke bety noe. Og dette blir jo din nr 3, så da er det vel enda vanligere.

 

Hvis det skulle være 2 så går det seg til, utrolig hva man greier (har vært alene fra starten med mine tvillinger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...