rachelmor Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 først så tok eg meg et langt bad, i dag morges, og når eg skulle utav badekaret så snubla eg og klaska i gulvet,,, fekk sjølvsagt veldig vondt, men det værest var når murringene nedentil kom... er 27+0 uker. låg på observasjon på føden i hele formiddag, men alt ende godt, murringene stoppet til slutt, og eg fekk reise heim så alt i alt endte det godt:) trengte bare å få sagt det... så vær forsiktige jenter,,
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Huff:( Jammen godt det endte godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå