Gå til innhold

Dere som har tatt svineinfluensavaksine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom evt. bivirkniger etter at dere tok vaksina og hvilke bivirkninger fikk dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen bivirkninger på meg eller snuppa på 2;D

Skrevet

Vondt i armen allerede samme kveld, nesten borte nå 3dager etter (tok den på fredag). Har også kastet opp noen ganger i løpet av helgen, men jeg er gravid og plaget med svangerskapskvalme. Ettersom jeg ellers ikke har kastet opp på noen uker, tror jeg det er en kombinasjon av vaksinen og svangerskapskvalmen som gjorde at jeg kastet opp. Har også hatt litt vondt i halsen som har kommet og gått siden i går kveld.

Skrevet

hadde vondt i armen i 2-3 dager.. Og litt hodepine dagen etter.. ellers ingenting.

Skrevet

Fikk vondt i hodet 5-6 timer etter vaksinen. Det holdt på hele kvelden og dagen etterpå var jeg ganske tufs med litt verking i kroppen og slapp, men det gikk over i løpet av ettermidagen. Vondt i armen fikk jeg samme kveld som vaksinen og det gikk over etter et par- tre dager.

Datteren min reagerte ikke i det hele tatt- hun er 5,5 år;)

Skrevet

Jeg tok vaksninen på fredag, fikk vondt i armen samme dag, samt noe influensa verk i kroppen, men det forsvant på søndag, fikk noe diare på søndag, men nå er jeg helt fin.

Litt blå der de satte vaksinen. men blir det hver gang jeg tar blodprøve også :-)

Skrevet

hei!

jeg fikk bivirkninger i ett døgn, kroppsverk hele døgnet og magesmerter og litt diare. nå får vi bare håpe at den er satt tidlig nok...

Skrevet

Litt vondt i armen, ellers ingen ting. Varte ett par dager.

Skrevet

vond arm, ble i løpet av kvelden samme dag jeg tok vaksina. Hanglet litt i ei uke, med sår hals, litt influensafølelse, og feber til og fra...

Skrevet

Fikk veldig vondt i armen et par timer etter vaksina ble tatt, såpass vondt at den ble helt ubrukelig! Føltes som om noen hadde slått meg i armen med en slegge en stund :( Dagen etter var jeg også veldig slapp og trøtt og hadde småvondt i hodet.

Skrevet

Jeg fikk veldig vond arm. Det er fremdeles vondt når jeg tar på stikkstedet/ klumpen, nå 1 uke etter at jeg fikk vaksinen.

Skrevet

Fikk vondt i armen samme dag og det satt i lenge. Er en uke siden jeg tok den og er fortsatt ømt å trykke p stikkstedet. Ellers har verken barna eller jeg merket noe mer til vaksinen foreløpig.

Skrevet

Litt vondt i armen i et par dager, ellers ingenting.

Skrevet

bestemora mi fikk vondt i ansiktet noen dager etter vaksina, og det har hun hatt en uke nå.

Skrevet

Jeg fikk vondt i armen samme kveld og hadde vondt i 3-4 dager. Nå er ikke armen vond, bare stikkstedet.

Var veldig trøtt dagen etterpå, og kjenner det enda, nesten 1 uke etterpå.

Lillebror fikk feber, utslett, vondt i hodet, vondt/verk i kroppen, slakk og trøtt.

Skrevet

fikk veldig vondt i armen, mye vondere enn jeg kan huske å ha fått før ved vaksinering. Dessuten litt leddsmerter, hodevondt etc kvelden etter. Datteren min på 3 fikk ingen bivirkninger

Skrevet

Jeg fikk vondt i armen samme dag, og dagen etter var jeg uvel med vondt i hodet, sliten/trøtt, stiv i kroppen og lett feber. Men det var over iløpet av kvelden.

Barna har hatt litt vondt i armen og eldste fikk hodpine og lett feber i tillegg. Mens minstemor fikk ikke noe reaksjon(enda iallefall, tok den igår).

Skrevet

Jeg ble hoven, varm og rød rundt stikkstedet. Hodepine har jeg hatt siden (tok den forrige lørdag), men er usikker på om det er vaksina eller jobben sin skyld. Har hatt sår hals, følt meg trøtt og sliten siden dag 2 etter vaksina.

Ungene tok den i går, men har ikke hatt noen bivirkninger enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...