Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg fikk så lyst på foccacia, og tenkte jeg kunne lage det til middag i morgen, men kommer ikke på noe som er godt til, utenom pesto og aioli. Må nesten ha noe mer ved siden av om jeg skal servere det til middag...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Salat med parmaskinke og fetaost Skjær foccaciaen i to på langs (i stykker) og lag kyllingburger Diverse pastaretter (feks Carbonara)
Gjest Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Supper, salater, pastaretter ... alt man kan ha brød til kan man ha foccacia til ;-)
Gjest Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Vi deler den i 2, smører med aioli, og fyller med ruccola, skivet kyllingbryst, rødløk, tomat og sprøstekt bacon. Er vi ekstra sultne er det båtpoteter til. Kjempe godt!
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 2. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2009 Mmmmm.. her var det mange gode forslag, gleder meg til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå