ønsker sårt en spire Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 pleier vanligvis å få ømme pupper rundt el, men de har ikke vært ømme i det hele tatt, før nå. . idag la jeg merke til at de hadde vokst en del, og etter noen timer, så begynte de å bli liiiiitt ømme. .men bare litt. . så da ser jeg for meg at alt håp er ute. . to dager til ikm. . andre som pleier å få ømme pupper rundt el, men når de ble gravid kom de ømme puppene da seinere eller??
_Løvemamma_ Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 For meg var nok det første det tegnet på at jeg var gravid, at puppene mine ble ømme og og litt hovene.
ønsker sårt en spire Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 eg hadde sikkert tatt det som ett tegn hvis eg ikke pleiede å ha det mellom el og mensen hver mnd. . men nå kom det mye seinere da. . så håpet jo det skulle være positivt. .
♥Madame_Mim♥ Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Når jeg ble gravid hadde jeg konstant kjempe ømme pupper i 3 hele måneder, helt fra før positiv test :-)
ønsker sårt en spire Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 men pleide du å ha ømme pupper når du ikke var gravid og eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå