Gå til innhold

Ull på barna, bruker alle det nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynt på minste når vi skal ut..

Men han sitter en del i vogna..

Skrevet

Bruker mye ull ja, men ikke utelukkende.

Når vi er hjemme raser de som oftest rundt i body/trøye og strømpebukse, i bhg har eldste gjerne et lag over.

Er så behagelig å ha på, og begge får så stor bevegelsesfrihet med lite og lette klær, så tenker vel så mye på komfort som varme.

Greit å være god og varm samtidig som man kan klatre, hoppe og danse som man føler for det.

Skrevet

Her gr det kun i ull innerst.. har brukt det i snart halvannen måned.

Skrevet

Litt opp og ned avhengig av temperatur.

I dag var det ganske mildt igjen , så da var det bomull. Men i helgen var det ull fra innerst til ytterst.

Skrevet

bruker ull nesten hele året vi.. ;P hehe

syns det er deilig med ull selv..

Skrevet

Alltid ull innerst. Og når vi er ute og triller i kaldt vær er det ull fra innerst til ytterst (ullundertøy, ulldress og ned i voksiposen med ullhals og lue).

Skrevet

jeg er ferskis på baby-området, men min lille tulle på 7 uker har nesten ikke hatt annet enn ull på seg siden hun ble født. Kommer til å fortsette med det lenge tror jeg. Hun blir så klam i bomull.

Skrevet

På hverdager er det alltid ull innerst og det har det vært siste halvannen-to mnd (bor på Vestlandet - ikke så kaldt på gradestokken men konstant surt pga vind). Da holder hun seg fin i tempen. I helgene om vi ikke er mye ute er det ikke så "nøye" hva hun har på av undertøy. Bruker forøvrig gladelig 2 lag ull i bhg også og så har hun bare dressen over ute.

Skrevet

Ja, har oftest på ullstilongs. Liker ikke strømpebukser. Ikke så ofte ull under genseren enda.

Skrevet

Nei, 3 av 4 kan ikke bruke ull. Han som kan bruke har på seg de dagene det er kaldt nok til det (under 5 grader sånn ca), ellers ikke.

Skrevet

Babyene mine bor i ullstrømpis og body, og barnehagegutten min bruker det alt. Han bruker fortsatt høstdressen, og har bare ullundertøy under.

Skrevet

Knerten bruker bare ull, og har gjort det siden september.

Skrevet

Ja her blir minstemann levert i ullstilongs og ullbody i barnehagen;) Så deilig å kunne ha på seg når han løper rundt og leker;) Når han er ute blir det et lag til med ull og tynn dress over.

Mellomste går også i ull, men har gjerne en bukse og ev. genser over da. Hun har også et lag til under tynne dressen.

Eldste i 2.klasse bruker også ull innserst. Der er det olabukse og genser over da- må jo være "in" vet du;) Hun har jakke og ev. en bergansbukse over når de er på tur, men ingen hel dress mer...

Skrevet

Kun ull.

Longser, bodyer og undertrøyer i bomull er pakket bort.

Bruler stort sett ull fra oktober til til juni, bortsett fra de fineste høst og vårdagene.

Bor i tromsø

Skrevet

et par ganger hun har brukt vanlig strømpebukse og ullstilongs utenpå, men da har hun hatt skjørt på seg, ellers bare strømpebukse.

Her jeg bor har det vært opp i 13 grader, så altfor varmt med ull på snuppa...

Skrevet

Bruker ikke noe særlig ull på gutten min. Han er så varm av seg at han koker om han har det på seg. Tok på han en ullbody i dag faktisk, og pappaen lurte på om han hadde feber, for han var så varm.

Så her går det i bomull.

Men ulla skal få en sjanse lenger utpå vinteren når/hvis det blir kaldere i været, og når han begynner å være litt mer ute å leke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...