Gå til innhold

Hvor mye betalte du for svineinfluensavaksinen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

betalte ikke noe, jobben betaler fordi jeg jobber i helsevesenet :)

Men her kostet den 50kr for risikogruppene og 100kr for de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen betalte 150 kr på hvert vårt fastlegekontor i Oslo. Mennen deres er forøvrig nå i risikogruppene og kan få vaksine allerede nå. Ikke så mange som vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betalte 50kr. Leste på nettsiden til kommunen min at vaksinen er gratis. Det vi betaler for er ekstra arbeidet legesenteret har ved vaksineringen. Hvert legesenter kan visstnok bestemme selv hvor mye det skal koste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo helt latterlig at man skal ha så mye betalt for så lite arbeid.. når man betaler 150 kroner for 4 minutters arbeid, så får man en ganske ålereit overskudd... hvis man sier man vaksinerer en pasient hvert femte minutt, så blir det 1800kr timen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50kr. jeg syns enhver burde ofre noe minutt for å tenke på hva dette allt egentligen betyr/samt tenke på dødsfalltallene, fargerik information med kritism (hva egentligen er media sin funktion i samfunnet- sunt å tenke på av&tel)...åsså tenk på hvordan var det med alle a-virustypene 10-15 år siden. jm sa idag ho kan ikke si sin mening, bare helsevesenett sitt- jeg skjønte vel hva hun mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betalte ingenting.. Syns egentlig det var litt rart. Tok den hos jordmor. Glemte å spørre om jeg skulle betale, men hun sa ikke noe heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...