Gå til innhold

Hvor returnere DrBrowns flaskene mine? Med BPA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en adresse hvor jeg kan returnere avent flaskene. Har bare 2 av disse, men 9 DrBrowns flasker. Vil gjerne få erstattet disse også.. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Dr.Brown "retur-ordning" i det hele tatt da? Trodde det bare var avent som hadde det jeg.

Skrevet

Trodde det var en kjøpslov som sa at om noe er galt med produktet du handler skal du få det erstattet?? Uansett burde det vært "retur ordning" som du skriver på alt baby utstyret med BPA i. Blir forarget!

Skrevet

Det er nk bare Avent som erstatter med nye flasker.

Er iallfall det eg har fått med meg.

De er ikkje pliktig til å gjøre det, de kan la være hvis de vil.

Og de vil jo tape store mengder penger på det, så da lar nok de fleste vær å gjøre det.

Eg har bare fått med meg at avent retunerer.

Så da må du ta valget selv, fortsette å bruke de, eller kaste de og kjøpe nye.

Skrevet

Hehe ... det er jo i og for seg ikke noe galt med produktet da?

De er helt i tråd med lover, regler og retningslinjer for hva man kan bruke i div. produkter.

I danmark er det ikke lov å bruke bpa, her i norge er det helt ok.

Det er bare den enkelte butikk som har valgt å ta det ut av sorimentet nå (og tar tilbake uåpnede pakker). Og Avent som tar tilbake brukte produkter.

Men som sagt, det er jo etter norsk lov ikke noe galt med produktet, så da er det jo ikke noe å fiske etter erstatning på.

Skrevet

Det er ikkje noe gale med produktene, de er innenfor grensene av bpa som er lovlig.

Men de er blitt usikre på om det har en negativ virkning likevel, så derfor bytter alle til et materiale uten bpa.

Men produktene blir ikkje trekt fra markedet, de fortsetter å selge de.

Men noen butikker tar det vekk fra hyllene.

Skrevet

Jeg har kjøpt nye MAM flasker til han nå. Jeg brukte browns flasker for han fikk så mye luft i seg, så han sliter noe med disse mam flaskene.

Ville nå bare forsikre meg at jeg ikke gikk glipp av nye flaker jeg, hehe. Tror jeg gav 99 kroner flaska for browns. men men, det er jo likt for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...