rødt&blått Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg fortalte til snuppa at "tante" snart skulle få babyen som ligger inni magen, bare noen dager igjen.. Hun har ventet lenge og gleder seg veldig til å se babyen. Snuppa svarer: ja, så åpner magen seg sånn at babyen kan komme ut.. Jeg: noe nølende svarer jeg at magen ikke akkurat åpner seg.. Snuppa: -neida mamma, for babyen kommer ut av hullet nemlig, og da er den helt ferdig så vi kan komme å se på den nemlig! Jeg: ja, sånn er det! (noe overrasket, men litt lettet over at vi ikke skal gå i detalj denne gangen..!) Ja, så enkelt var det!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Hehe så morsomt... ja unger skjønner mer enn vi tror Har selv en jente på 3,5 år som er så vesle voksen og forstår mer enn jeg trodde...
rødt&blått Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 Jo, men i ettertid har jeg undret meg over om hun vet hvor "hullet" er.. hehe!!! Tenkte å kjøpe en bok om det å bli storesøster etterhvert. Hun vet jo ingenting om min mage enda!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Hehe, det er ikke sikkert hun tenker på riktig hull. Veldig mange, min snuppe på nesten 3 år inkludert, mener at babyer kommer ut av navlen. Egentlig veldig logisk.... Vi sier babyen befinner seg i magen, og eneste åpning de vet om inn til magen er navlen. Vi har også valgt å la henne tro på sin egen overbevisning her foreløpig )
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Har ei niese (på en annen kant av landet) som så stolt fortalte det at "Eg kom ut av dåso te mamma!" :-| Eg blei litt paff..haha!!
Vimsetrollet Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Jeg har en sønn på snart 3 som var overbevist om at babyen kom ut av navlen (han har flere gang prøvd å se inn i navlen for å se om han kunne se den), så jeg måtte bare krype til korset og fortelle han at babyer kommer ut av tissen. Dette er noe han helt sikkert går rundt i barnehagen og forteller. Huff...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå