Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hva gir dere som har tenkt å gi det? Min lille er et halv år snart, tenker det er kjekt for barnefar å få noe første gang han er en far.
neekap Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 jeg har kjøpt et kort hvor det står "jeg er så glad i deg pappa", tenkte å legge en tegning hun har laget inni..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Veldig greit det da, men min har ikke begynt å tegne enda.. Andre ideer?
las chicas Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 hmm.. si det ja... tenker så det knaker selv her. lurer litt på om jeg skal lage et kort med fot og håndavtrykk på, og gi en body der det står i love daddy eller nåkka...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Min lille er ikke hos faren sin, så en body er ikke det beste, han ser ikke h*n så ofte.. eller kor kan en finne sånne egentlig? Tenkte litt på bilde av den lille, men bestilt kalender med bilder til jul, og da blir det gjerne litt mye bilder..Tenke tenke!
las chicas Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 http://bambina.no/index.php?nr=90&idkategori=2 mange artige bodyer her
nickoline og supermann Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Jeg har kjøpt truser og sokker.... Det vet jeg han alltid trenger.....
Carrie_ Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Presang med dt rare i Lille jenta mi (15 mnd) skal legge litt forskjelligt nedi en ask til sin pappa Ikke helt sikker på hva som skal nedi enda, men blir litt sånn verdens beste pappa ting <3 (Får bare gå på butikk å plukke med meg ettersom jeg ser noe fristende)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 har kjøpt ei pappakrus og et kort til bf. er første farsdag her og mini er 6 mnd. bf sin familie har aldrig feirt farsdag så spørs om han bryr seg så veldigt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå