Gå til innhold

Har de lystgass på A-Hus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører at det er så mange som har sluttet med dette.

Jeg syntes det var helt fantastisk å få det da jeg fødte! Og jeg vil gjerne ha det når jeg skal føde i April også=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde det ikke på gamle,men nå har de:-)

Skrevet

Åh, så bra.. Håper de har det helt til April=)

Fødte på fredrikstad første gangen, men var ikke helt fornøyd med jordmødrene der. Mange av de var så sure og grinete... Sikkert fordi jeg bare var 17, men alikevel... Har hørt å mye positivt om A-hus, så tenkte å prøve det, om legen får søkt meg dit da=)

Skrevet

Jeg synes også lystgass var fantastisk..var det eneste jeg rakk å få, klamret meg til maska. Hehe. Valgte Ullevål sist jeg fordi Ahus ikke hadde lystgass, men nå er det tipp topp moderne på Ahus og muligheter for lystgass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...