gullet:) Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 ÅååH!!!! Jeg er SÅ spendt, nå er det så nære termin jeg tror jeg sprekker ;P Alt er klart til bebisen skal komme ut å hilse på oss, vi venter i spenning og håper at noe snart skal skje... Har kjent noe kjennetegn idag, som mye kraftige kynnere og sammentrekning i livmoren, snart får vi møte gullet. Jeg blir helt rørt av denne tanken at jeg snart er mor... kvelden er ennå ung damer,alt kan skje! Jeg skal legge meg i badekaret å slappe av å lade opp...(gjør det hver kveld..hehe) Lykke til alle sammen der ute
mie86 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 så spennende:) det beste i hele verden er å få se babyen for første gang!! Lykke til!
2tettebabyer Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 lykke til :-) gleder meg til jeg er der :-)
gullet:) Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Takk for det, lykke til selv damer ;-) vi nærmer oss alle!! Juhu
mie86 Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 ja syns ukene flyyyr:) gleder meg masse til å se den nye jenta vår:-* igjen ,lykke til:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå