lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Og hva synes dere om det? Vi bruker det ikke, har vel 1 gang kjøpt meg en pk ferdig risengrynsgrøt en lørdag jeg skulle på jobb og var alene hjemme, giddet ikke lage mat kun til meg da. Den syntes jeg var veldig god. Har sett nå at de har fått ferdig pølse med mos, det må jeg si jeg ikke helt sjønner poenget med, er vel ingenting som er enklere enn å lage pølse og mos.
Lene~mor til tre Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Eneste jeg har kjøpt og smakt er sånn ferdig risengrynsgrøt. Har aldrig kjøpt noe av det andre men så er jo vi 4 stk og synes da det er best å lage middagen selv. Hadde blitt dyrt om vi skulle kjøpt det til alle oss, men søsteren min som bor alene kjøper seg fjorland for hun sier det blir mere lettvint siden det bare er hun som skal ha mat og ingen andre så da skjønner jeg at hun ikke orker å bruke lang tid på å lage skikkelig middag selv og hun sier alle sammen er gode.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 det er ikke ofte. hender vi kjøper det en lørdag til middag. men liker best å lage selv. å er mye billigere og
yasmina Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Nei, bruker det ikke og har ikke proevd. men hender det gaar en grandis ovnen naat vi er i norge
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Jeg bruker den ferdige rømmegrøten til meg selv. Spiser risengryns, men syns rømmegrøt er best. Så koker risengrynsgrøt til gutta på lørdagen, også tar jeg slik rømmegrøt selv..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Jg har prøvd de grøtene som er nevnt over her. Liker både rømmegrøten og risengrynsgrøten. De er faktisk veldig gode. Hørte om en så kjøpte inn slik grøt og lagte riskrem av til jul. Men så for meg at det ble gansge så dyrt da, særlig hvis en er mange som skal spise. Men greit når man er alene eller bare to.. Var i dåp der maten var rømmegrøt, og de hadde x.antall pakker med rømmegrøt som de varma opp.. Den gikk unna. Og alle syntes den var helt topp. Har prøvd noen av de andre middagene også, men husker ikke hva de heter de jeg har prøvd. Var før når jeg jobba natt, så passa det så godt med en slik av og til. De jeg prøvde var gode.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 JEG har prøvd det meste, før, da jeg jobbet på Ullevål Sykehus.... Kjøpte det mye som lunsj...hehe:p Men har aldri brukt det som middag hjemme, da det blir ALT for dyrt....også ELSKER jeg å lage mat, så den gleden skal ingen få ta fra meg....
Jojo x3 Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Jeg har prøvd det en gang, min mann er storforbruker av fjordland når jeg er borte...:-)
skorpionfruen Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Nei men har smakt noen av dem og det er ganske trist. Eneste er at jeg har kjøpt som flere andre grøtene noen ganger. Er ikke glad i risengrynsgrøt, men har laget den med rømmegrøt noen ganger. Enig med deg, den må jo varmes uansett og det er mye mat som bare varmes.
blond Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Fjordland har nok fremmet helsen til mange enslige, men selv har jeg aldri hatt lyst til å prøve rettene.
lÅktiHaUDe Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Nei tror faktisk ikke jeg har smakt de engang.. eller?? hmm MEN jeg hiver en grandis i ovnen i ny og ne da om det teller ) og jeg er ingen fanatiker, om jeg er alene hjemme kunne jeg godt kjøpt en fjordland, har bare ikke kommet på det Men kanskje jeg skulle kjøpt sånn rømmegrøt til eldstetuppa og mannen for det er det kun de som liker ) Blir for dyrt og kjøpe ferdigmat til alle 4 hele tiden, derfor lager jeg det meste selv.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Jeg har kjøpt grøten til fjordland mange ganger. Både når jeg gikk nattevakt og hvis jeg er alene en helg og ikke har noen planer. De andre middagene til fjordland har jeg ikke prøvd, syns det er veldig dyrt, og om jeg en dag eller to skal ha noe lettvindt til bare meg, går jeg alikevel ikke for noe så "avansert". Både grøten, ferdig pizza og pølser i brød/lompe har barna og jeg hatt til middag hvis jeg er syk og sofaliggende. Jeg kjøpte også inn noen fjordland middager til bf før vi fikk barn når jeg skulle jobbe mange ettermiddager. Han synes noen av de er helt greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå