Gå til innhold

Har dere (advarsel, handler om jul)

Anbefalte innlegg

Skrevet

spist julemarsipan enda? Jeg har i dag spist to poser fra Nidar, sånn med forskjellig marsipan i......... TO POSER - ALENE...

Kunne sagt at jeg har dårlig samvittighet, men jeg har ikke det......er bare litt kvalm ;)))) Har 3 til i skapet, var grådig og kjøpte 5 poser. Lediggang er ikke noe for sjokoladesvake meg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men jeg spiste en hel pose med skum julenisser på lørdag og vi har allerede drukket opp en kasse med rød julebrus i glassflasker hehe

Skrevet

Nei, er ikke noe glad i marsipan. Har kjøpt 1 pk julebrus (6 pk med 0,5l) Jeg fikk akkurat smake 1 glass før det ble tomt.

Jeg prøver å la være å kjøpe inn jule godteri så tidlig, blir lei da før jula er her.

Skrevet

Kan spise marsipan så lenge det er på kake, men utenom det er jeg ikke glad i marsipan. Så julemarsipan kan jeg ikke huske sist jeg spiste. Men han jeg bor med elsker marsipan - men han holder seg stort sett til 1.desember før han spiser det.

Samme med julebrus, vi venter til desember.

Skrevet

Nei jeg har ikke det. Og håper jeg klarer og stå i mot en stund til. Men skal ha snop på lørdager KUN framover, så blir nok å falle for fristelsen en lørdag snart:)

Elsker marsipan med sjokoladetrekk. Godt du ikke har dårlig samvittighet, det er ingen vits å ha. Spist er spist, ingenting du kan gjøre med det..

Skrevet

Nei, har ikke det...men jeg ELSKER det....og utrolig at jeg har greid å stå imot fristelsen....

Skrevet

WÆÆÆ har skummnissene kommet??? ååå noe av det beste jeg vet :))) må på narvesen og kjøpe sånn i løsvekt *sukk* + sånn i pose på butikken *slafs*

Marsipan liker jeg ikke MEN overrasket mannen med marsipanpølser må jeg innrømme, og de er borte :))

men sjokolade generelt er det beste som finnes ja metaMORforse ;)

Skrevet

Ja Mor 75 de i skum nissene i pose har kommet iværtfall :) det er min favoritt også hehe :) Har ikke sett om de har de på narvesen enda, de og er gnallgode mmm hehe

Skrevet

Skum-nisser?? Hva er det? Samme som sjokolademums? Bare med nisser?

Skrevet

Nei det er rosa/hvit skum som smaker jordbær og er formet som nisser :) Er ikke noe annet skum godt som smaker det samme så du må nesten prøve skumnissene for å finne det ut hehe

Skrevet

Eg likar ikkje marsipan i det heile tatt, så den "fristelsen" er veldig lett å stå imot :o)

Men eg og ungane har knaska i oss ein boks pepperkaker...

Skrevet

Jo foressten de rosa og hvite skumputene du får kjøpt i løs vekt av smågodt kan minne om disse skumnissene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...