metaMORfose Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 spist julemarsipan enda? Jeg har i dag spist to poser fra Nidar, sånn med forskjellig marsipan i......... TO POSER - ALENE... Kunne sagt at jeg har dårlig samvittighet, men jeg har ikke det......er bare litt kvalm ))) Har 3 til i skapet, var grådig og kjøpte 5 poser. Lediggang er ikke noe for sjokoladesvake meg.......
Lene~mor til tre Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Nei men jeg spiste en hel pose med skum julenisser på lørdag og vi har allerede drukket opp en kasse med rød julebrus i glassflasker hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Nei, er ikke noe glad i marsipan. Har kjøpt 1 pk julebrus (6 pk med 0,5l) Jeg fikk akkurat smake 1 glass før det ble tomt. Jeg prøver å la være å kjøpe inn jule godteri så tidlig, blir lei da før jula er her.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Kan spise marsipan så lenge det er på kake, men utenom det er jeg ikke glad i marsipan. Så julemarsipan kan jeg ikke huske sist jeg spiste. Men han jeg bor med elsker marsipan - men han holder seg stort sett til 1.desember før han spiser det. Samme med julebrus, vi venter til desember.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Nei jeg har ikke det. Og håper jeg klarer og stå i mot en stund til. Men skal ha snop på lørdager KUN framover, så blir nok å falle for fristelsen en lørdag snart:) Elsker marsipan med sjokoladetrekk. Godt du ikke har dårlig samvittighet, det er ingen vits å ha. Spist er spist, ingenting du kan gjøre med det..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Nei, har ikke det...men jeg ELSKER det....og utrolig at jeg har greid å stå imot fristelsen....
lÅktiHaUDe Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 WÆÆÆ har skummnissene kommet??? ååå noe av det beste jeg vet )) må på narvesen og kjøpe sånn i løsvekt *sukk* + sånn i pose på butikken *slafs* Marsipan liker jeg ikke MEN overrasket mannen med marsipanpølser må jeg innrømme, og de er borte ) men sjokolade generelt er det beste som finnes ja metaMORforse
Lene~mor til tre Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Ja Mor 75 de i skum nissene i pose har kommet iværtfall det er min favoritt også hehe Har ikke sett om de har de på narvesen enda, de og er gnallgode mmm hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Skum-nisser?? Hva er det? Samme som sjokolademums? Bare med nisser?
Lene~mor til tre Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Nei det er rosa/hvit skum som smaker jordbær og er formet som nisser Er ikke noe annet skum godt som smaker det samme så du må nesten prøve skumnissene for å finne det ut hehe
Ranveig R Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Eg likar ikkje marsipan i det heile tatt, så den "fristelsen" er veldig lett å stå imot ) Men eg og ungane har knaska i oss ein boks pepperkaker...
Lene~mor til tre Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 Jo foressten de rosa og hvite skumputene du får kjøpt i løs vekt av smågodt kan minne om disse skumnissene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå