Gå til innhold

Varmepumpe- er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva dere mener. Vi tenker kanskje å anskaffe en,men jeg er redd det blir mye støy. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte nettopp hus, og der fulgte det med varmepumpe;) Er stårlende fornøyd! Er barndomshjemmet vi har kjøpt så jeg vet hvor kaldt det var hvis vi ikke brukte vedfyringa.. Jeg legger overhodet ikke merke til den, kun hvis jeg skal ned trappa og kjenner den gode, varme vinden:o) Selvfølgelig slår den aldri ved-fyringsvarmen, men den er nær den!

Skrevet

Vi har en variant fra Mitsubishi som vi er veldig fornøyd med (gulvmodell). Jeg syns ikke det er mye støy med mindre den går på full guffe (sjelden). Har brukt den som ac om sommern også. Det eneste jeg ikke er 100% fornøyd med var at vi ikke satte den et annet sted (som utgikk litt pga redsel for støy, noe som viser seg at ikke hadde gjort noe), for siden stua/kjøkkenet vårt er alt annet enn firkantet, så blir det litt mye hindringer for varmen mellom pumpa og sofaen (den står i spisestuedelen). Se på støynivå på spesifikasjonene, det kan nok sikkert variere en del :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...