therese_23 Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 kl 15.21 på onsdag 28 oktober kom lille jenta vår til verden. hun var 47 cm og veide 2980 gr. fødselen gikk som en drøm....kjennte veene startet kl.06.30 på morgenen onsdag og var ganske svake,men da klokken ble 11.00 bestemmte vi oss for å dra på sykehuset for å sjekke hvordan det lå an. ble lagt med måling klokken 12.00 å plutselig gikk vannet kl.12.10! da hun hadde bæsjet i vannet og det var veldig grønnt fikk vi beskjed om at vi ikke fikk dra hjem, å enda godt var det for 5 min etter så begynnte veene å ta seg opp skikkelig... ble sendt til føden og fikk lystgass ca 13.30 ....fikk epidural ca 14.30 og klokken 15.21 var jenta ut...så gikk veldig fort! utrolig hvor forskjellig det er fra første til andre fødsel da jeg gikk 52 timer med veer før 1 mann var uten,mot dette som tok allt i allt 9 timer kjempe fornøyd med hele opplevelsen. nå er vi vell hjemme å lille jenta sover stort sett hele dagen å våken hele natta..hehe, men det går seg til når ammingen kommer skikkelig i gang lykke til alle dere som prøver og fortsatt går gravide! å husk! alle fødseler er forskjellig!! klemmer fra meg
<3baby i magen<3 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så mye med ei jente:) Har hun fått noe navn? Kos deg masse med den lille:)
Lilleleen Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så mye med den lille jenta ) Gleder meg til vår gutt blir født i februar:o)
therese_23 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 malin skal hun hete min største på 3,5 heter maiken så syntes jeg disse navnene klang godt sammen
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så mye ;o) Dagen før eldste jenta vår kom for 12 år siden ;o) Koselig å høre at alt er vel med dere, og fine navn også. Kos dere kjempe mye fremover. Venter sistemann på nyttårsaften vi da ;o)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så masse med den vesle prinsessen :) Har selv 2 jenter på 3 & 9 år og gutt på 6 år... Venter nr 4 i mars, de sier det er en jente, men jeg er i tvil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå