Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Og kan ikke takke meg selv mange nok ganger! Tenker på det hver neste dag. Jeg var en av de som kunne forstå de som skrev dritt om svigermoren sin. Min egen var absolutt en person man ikke kunne bli glad i. Hun var en bitter dame! Jeg har mange episoder som kan refereres til, og mange rundt meg (t.o.m svigerfar) støttet meg. Min mor kunne ikke fordra dama heller. Det gikk faktisk så langt at jeg vurderte å gå fra samboeren min pga henne. Hun var en person jeg ikke ville ha i mitt liv, og derfor kunne jeg ikke se for meg en fremtid med han. Men nå har det seg sånn, at jeg fikk en datter med min samboer, vi ønsket oss barn etter 8år sammen. Gjennom hele graviditeten ga jeg fullstendig F i svigermor, og tenkte at det er meg og min samboer det handler om. Jeg skal ikke trenge på henne noe barnebarn, men hun skal få valget å skjerpe seg om hun virkelig vil. Min samboer har alltid hatt avstand, og jeg var den eneste personen som knyttet de sammen, så hun fikk valget. Nå er snuppa 6mnd, og hun har den beste farmoren noen kan ønske seg! Og jeg har fått en svigermor jeg er virkelig glad i Vi skal gifte oss, og jeg vet at hele hans familie er gull! Til dere som fortsatt ikke kan fordra sine, PRØV å ta de inn i hjertene deres. Det er virkelig verdt strevet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå