Daniella5 Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg har vært stemor i 5 1/2 år for en gutt på 7. Har giftet meg med faren 2 år siden. Biologisk Mor (BM) kjenner jeg ikke, men har hørt en del saker. Blant annet at hun er veldig usosial. Hun klarte imidlertid å skaffe seg en man uten jobb og skole, 40 år gammel. Selv er hun 35 og fikk mye penger av sin eks ( min mann ). Det synes jeg var i orden siden de fikk et barn sammen. Kjæresten hennes slo henne ved flere anledninger, sist med ungen som vitnet. Dette tok min mann veldig tungt. Fikk henne til å anmelde det hele. Vi trodde at alt var greit til hun igjen har begynt å ta kontakt med han. Derfor har han bestemt seg å gå rettens vei og få ungen 100 %. Høres kanskje slemt ut, men tror ikke at jeg kommer til å klare å gå igjennom det hele. Sliter selv å bli gravid. Vi har prøvd lenge. Selv fått plass på Riksen, men han er ikke særlig aktiv når den tid kommer. Føler at jeg ikke gidder å være gift lenger. Har mistet meg selv og er utrolig lei å være stemor. Ennå verre hvis jeg blir det på heltid. Er det noen andre som kan dele sine tanker eller har et godt råd til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå