:) Glad 83 Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg har brått fått vondt i høna. Beklager for mye informasjon, men jeg trenger hjelp.. Har som sagt fått vondt i høna, så jeg tok et speil for å ta en titt. Kunne se noen hvite flekker.. Eller klumper eller hva det var. Det sitter altså fast, og gjør vondt... Hva skjer med meg? Er det farlig? Hva skal man gjøre. Hadde GU undersøkelse hos legen for to uker siden... Alt så fint ut sa han.. Men går begynte det å gjøre vondt. Har ikke så lyst på enda en GU..
You can call me Dårris Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Kan det være kjønnsvorter? Hvor sitter flekkene da? Tror nok jeg ville tatt en sjekk likevel jeg. Hvis det er vondt så bør det ordnes.
Molait Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 usikker. Søk på nett og google. Kanskje du kan finne en side med bilder av diverse "sykdommer" og se om noe ligner? Dersom det ikke bedrer seg på noen dager burde du nok oppsøke gyn. Veldig dumt om det blir noe komplikasjoner ut av det. Bedre med føre var:)
Mylien Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Hei hei For mæ kan dettan høres ut som sopp. Kan da bli hvite flekker i skjeden. Kan kjøpe canesten på apoteke uten resept. Kan prøve hvis du absolutt ikke vil ta en GU igjen så snart. Men hvis det ikke det hjelpe så må du nok ta det. Lykke til
:) Glad 83 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Hei igjen!! Tusen takk for svar jenter. Mener jeg har lest et sted at det er ganske vanlig at gravide kan få noe problemer fordi at kjønnet er saftigere enn det pleier å være.. Men nå har det begyntå svi når jeg tisser også. Orker nesten ikke tisse. Så jeg har bestilt time hos lege igjen. Er ikke noe glad i disse GU, men som dere sier; bedre føre var.. Tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå