Gå til innhold

Hadde dere blitt mistenksomme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i utg.punktet ikke sjalu overhodet, men synes dette er litt rart. Mannen min kom hjem myyye senere enn avtalt etter en fest på lørdag. Vi hadde avtalt tidspunkt fordi han skulle ha ungene på søndag siden jeg hadde en avtale. Vanligvis reagerer jeg ikke på at han kommer sent, men å komme kl 4 på morgenen dritings er ikke bra når man skal ha ungene fra kl 6-7 om morgenen. Enden på visa var at jeg ble hjemme. Tilfeldigvis tråkket jeg på mobilen hans som lå i gangen. Har aldri sjekket mob eller noe annet som er hans før. Vet ikke hva som gikk av meg, men gikk nå inn på den og så at alle utgående anrop og sms'er var tomme. Han må jo ha slettet dem for han sendte meg sms tidligere på kvelden. Er ikke det litt spesielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde blitt veldig mistenksom

Skrevet

Litt... Kanskje du skal snakke med han? Prøve å fiske litt?

Skrevet

Jeg hadde også blitt mistenksom, men det betyr jo ikke at det har skjedd noe galt.

Skrevet

Hvor mistenksom er du?

Hvis du er veldig mistenksom, så går det faktisk an å gå inn på nettsiden til oppratøren og sjekke utgående samtaler og meldinger.

Du får opp nummeret det er ringt/sendt til, tidspunkt og varighet.

Heller være snik enn å gå rundt å være mistenksom i all evighet.

Skrevet

Tror ikke det har skjedd noe, han er liksom ikke typen......må fiske litt ved middagsbordet idag tror jeg.

HI

Skrevet

Jeg sletter stadig vekk sms- og anropslisten. Har jeg svart på en sms så sletter jeg den og anropslisten tømmer jeg iallfall en gang i uka.

Er det mistenksomt??

Skrevet

Ja jeg hadde blitt litt mistenksom. Bare å følge litt ekstra med fremover en stund. Sjekke tlf hans innimellom om du får mulighet.

Hvis han nå begynner å passe på tlf sin som om det gjaldt livet så har du i allefall grunn til å tro at han driver med noe snusk. Som at han tar den med når han dusjer osv.

Bedre å være litt sjalu og mistenksom enn å oppdage om 6 mnd at en har blitt bedratt hele tiden.

Skrevet

å komme hjem dritings kl 4, nei. når man skal ha ungen e fra 7 om morgenen, ja.

å slette alt på tlf er ikke mistenksomt, men når han ikke klarer å komme hjem til avtalt tid, men klarer å slette sms-og anropslista i fylla før man kommer hjem, ja.

trur ikke han har gjort noe galt, men bæsja på leggen klarte han fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...