Gå til innhold

Hva bruker dere for tilbehør til pannekaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker Jordbær, blåbær-syltetøy, bacon, pisket kremfløte, smør og sukker. Noen andre forslag...hører stadig at folk bruker mye annet f.eks kjøttdeig og slikt.

Kunne godt tenkt meg noe annet tilbehør som gir litt mer mat:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk noen taco pannekaker en gang å di var kjempe gode. Selv syns jeg pannekaker med lønnesirup er nam nam :)

Skrevet

Blåbær til pannekakene, også bruker vi ha ertersuppe til.

Godt med salt til de søte pannekakene :)

Skrevet

jeg bruker brunost jeg. Samboern bruker sukker og nypresset sitronsaft. Ellers vet jeg at noen bruker sirup og sjokoladepålegg (ikke sammen altså). Men vi spiser bare det til kveldskos eller lignende, ikke til middag. Vet det finnes oppskrifter på fylte pannekaker med kjøttdeig og grønnsaker

Skrevet

jeg googlet "fylte pannekaker" nå og fikk opp mange oppskrifter, mulig jeg skal prøve en av dem selv.

Skrevet

For meg er pannekaker pro middag; dermed blir det sukker, blåbærsyltetøy eller bacon. Med ertesuppe innat. Også vært borti tomatsuppe innat:)

Når jeg leser pisket krem og div syltetøy, tenker jeg pannekake-(bløt)kake!

Skrevet

Hvis det er middag er det fleskepannekaker, da bruker jeg bacon og poteter :) Kanskje noe grønnsaker

Er det dessert, har vi alt fra blåbær og vaniljekesam, NAM. sukker, div. syltetøy......

Skrevet

Blåbærpannekaker & bacon :):)

Skrevet

Pannekaker med blåbær, sukker og bacon med tomatsuppe til:):)

Nam nam :)

Skrevet

Når vi har pannekaker til middag har vi alltid forrett først. (Slik blir pannekakene en slags dessert)

Som oftest en suppe som fyller litt opp i magen.

Kan vel ikke si at syltetøy, sukker og krem er ingridienser i en vanlig middag her hos oss.

Skrevet

Vi bruker blåbærsyltetøy, sukker og bacon. Tomatsuppe til.

Skrevet

Vi bruker blåbærsyltetøy og sukker. har tomatsuppe med egg til :-)

Skrevet

Vi bruker sukker og bacon... :o)

Skrevet

Sukker, blåbærsyltetøy og bacon. Og gjerne blomkål- og brokkolisuppe ved siden av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...