Gå til innhold

sinnsyk irriterende kløen på kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hat kløe på heile kroppen noen måneder å har prøvd zyrtec å hvitvask å føler ingenting virker på meg.. noen råd hva jeg kan gjøre??? holder på å bli gal. er 23 uker på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært plaget med det samme. Snakk med legen din om det, så tar de en blodprøve. Så kan du få vite om det er noe du reagerer på eller om det er svangerskapskløe. Jeg har fått dilla på frukt, og fant ut at jeg reagerte på citrusfrukter. (noe jeg aldri har reagert på før) Har holdt meg unna det i noen uker nå, og kløen er helt borte:)

Skrevet

er i samme situasjon..

har snakket en del med legen om det for jeg har hatt eksem siden jeg var liten. men det har aldri vært så ille som nå. uansett hva jeg gjør så klør det. og klør meg til blods nesten hele tida. det er helt grusomt!

aner ikke hva jeg skal gjøre for ingenting hjelper! bruker mild babysåpe i dusjen, fuktighetskremer uten parfyme og byttet vaskepulver for å se om det hjalp. Men NEIDA INGENTING hjelpetr. heller ikke antihistaminene jeg har fått av legen!

vet ikke lenger hva jeg skal gjøre,for jeg orker ikke dette snart mer! er så sår over hele kroppen og det klør! klarer ikke la være heller, det er faktisk umulig! og dessuten klør jeg i søvne:(

det er et rent helvete å dusje!!

noen som har noen tips??

Skrevet

Hei dere! Jeg opplever det samme som lillegull-i-magen. Klör fra hoftene og ned, og det er akkurat som om det löper små dyr på meg, helt grusomt! Kommer bare når jeg dusjer eller når jeg skal legge meg. Har smurt meg med alt fra dr greve til baby olje.... råd tas med takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...