Gå til innhold

Grr... Gjerrige folk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stesvigerfar går meg på nervene! Han er langt over grensa for hvor gjerrig det går an å bli. Jeg har fått mer enn nok nå.

Vi skulle besøke svigermor, og hun bor på en øy. Fra vi går av hurtigbåten er det 2 km å gå, og med to barn og bagasje, ringte jeg henne for å spørre om hun orket å hente. Ja, sa hun. Men så ringte han og sa at de hadde ikke bensin på bilen, så det gikk ikke. Jeg kom dit, og da hvisket hun unnskyld til meg, det var bensin på bilen, men han syntes at vi skulle gå, det var det vi hadde føtter til. (Minsten på 11 mnd går ikke selv engang, jeg måtte ha henne i bæremeis). Jeg tåler nei, altså, men ikke når han dagen etterpå kjører sine døtre på 17 og 19 år til båten akkurat samme sted. Har ikke de føtter?

Vi satt hos svigermor, og jenta på 2 år sa hun var sulten. Svigermor skulle finne brødskive til henne. Hun ville ha brunost. Det kunne hun ikke få, for den hadde han betalt!

Og i dag kom han innom hos oss i byen. Mannen min hadde sagt at vi hadde en digital TV-mottaker som ikke var i bruk, så den kom han for å låne gratis. Eller gratis og gratis, vi betaler den jo! Men mannen min hadde lånt den bort. Jeg ringte og sa opp abonnementet. Han får dessverre inn nrk og tv 2 ennå... Jeg kommer til å kreve å få boksen tilbake. Vil heller at den skal ligge i søpla!

Og i det han går, plukker han med seg tomflaskene som stod utenfor huset. Jeg hadde satt dem der for at mannen min skulle pante dem når han kom hjem, men svigerstefar tok dem bare med seg... Tar seg til rette ja.

Takk for at du hørte. Det var bare en liten utblåsning som jeg ikke ville at ungene skulle høre på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo slik at det blir ekstra gøy å være snill og hjelpsom overfor slike personer;) Eller.....?

Minner litt om tenåringen her i huset; har hn ikke nytte av det selv, så gjøres ingenting. Og tomflaskene forsvinner støtt her;)

Skrevet

fy f**** for en svigerfar!! Godt at du tok utblåsningen her da, og ikke forran barna dine.

Skrevet

høres ut som min svigerfar. Han stopper bilen på motorveien for å ta med seg pinner, det kan jo bruker som ved! Han pruter i matbutikker og arvet trusene sine etter sin døde svoger. Maten er ikke gammel selvom den er grønn av mugg, og i et familieselskap tvang han svigermor til å servere en boks med fiskeboller til 7 voksne og to barn! Vi får ikke dusje i mer enn tre minutter når vi er på besøk og bestikk, glass og tallerkner brukes sikkert tre ganger uten å skylles, for varmtvannkoster jo penger. Han tisser i hagen for å spare på vannet også. Jeg kunne fortsette i evigheter, men jeg blir så kvalm av å tenke på han, spes hvordan han oppfører seg når han er hjemme hos oss, for her betaler han jo ikke for maten osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...