Gå til innhold

Murringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

føles det ut som en slags bobling nederst i magen? Har ikke hatt slike mens murringer som mange snakker om jeg, så føler meg litt blank der.

Er det slik at om det bobler/murrer der nede er fødsel svært forestående?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det (men skal ikke si noe sikkert). Jeg kjenner en masse bobling nederst i magen, det er min lille pike som prøver å bokse seg ut gjennom skambenet mitt tror jeg.

Jeg har blitt veldig øm i korsryggen i det siste. Får akupunktur mot bekkenløsning, men dette er en annen typen smerte, minner om sånn vondt jeg får i ryggen rett før mensen. Mestenker dette for å være den murringen folk snakker om, men håper det ikke betyr at fødselen er så veldig nært forestående, hun kan godt holde seg der inne noen uker til synes jeg.

Skrevet

den boblinga har jeg hatt siden uke 27. tror det har mere med bevegelser fra babyen, og ikke noe med begynnende fødsel... men jeg tror bare- vet ikke;)

jeg er nå i uke 37 og jeg har nå murring i korsrygg og "oppi der". Det er akkurat som menssmerter som bare står å durer. som om man hører en katte mæle;) Kanskje fullmånen gir noe uutslag? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...