Gå til innhold

Er så trøtt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig trøtt om dagen; sikker på jeg kunne sovet kontinuerlig. Hva kan det komme av da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Graviditet, lite jern, lavt stoffskifte ol er vel det mest nærliggende? Men kan sikkert være andre ting også.

Skrevet

Er IKKE gravid:) Har 4 mnd gml baby, ammer, og har vært VELDIG forsiktig; dvs. brukt prevensjon. Men hvordan vet man om man har lavt stoffskifte da?

Skrevet

Sover du godt om natten? Jeg er veldig lite flink å legge meg tidlig om kvelden,og da er jeg støptrett mesteparten av dagen(hele dagene noen ganger),i går kveld la jeg meg "tidlig"ca 24..Men er trøtt likevel..

Kansje du holder på å bli syk også??

Skrevet

Vil tro en blodprøve kan avsløre dette. Ellers er jo lite jern ikke helt uvanlig etter en fødsel.

Skrevet

Prøver å legge meg før 24. I det siste har jeg sovnet på sofaen, også lagt meg når mannen min går. Så føler vel egentlig at jeg får nok timer på puta.

Skrevet

Hi : om du skal sjekke om du har lavt stoffskifte kan du be fastlegen om en blodprøve! Da går det ca 1 uke før du før svar vis stoffskiftet er fint,vis ikke går det mye kjappere.Jeg pleier å ha høyt stoffskifte,har vært fint stoffskiftet mitt lenge nå,i ca 5 år.Da jeg hadde høyt stoffskifte sist så tok jeg prøven på en fredag,fikk svar allerede mandag.

Symptomer på lavt stoffskifte er mange,ikke bare trøtthet.Systemet går mye tregere i kroppen,man blir trøtt,slapp,får hard mage/forstoppelse,vekten går fort OPP.Det er flere symptomer også,men kan du jo søke opp på google:).

Som sagt så pleier jeg å ha høyt stoffskifte,og da har jeg det motsatte av lavt.Da går vekten min fort nedover,til tross for dårlig matlyst,jeg blir rastløs,får hjertebank,svetter MYE,jeg blir også veldig trøtt og slapp.kan også miste mensen,selv om ikke det har skjedd med meg!

Man trenger ikke få alle symptomene altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...