Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 jeg var på UL her om dagen (ikke pga graviditet). fikk se livmor og alt mulig. fikk også se en liten klump,som han kalte eggcyste.som skal være til neste eggløsning.greit nok. han lurte på når jeg skulle ha mensen osv,joda,om et par dager svarte jeg.. jah,det kan vel kanskje stemme sier han. men nå til spørsmålet: jeg har uutrooolige mens smerter,over tiden nå,ingen mens. kunne han da SETT på UL for ca 1,5uke (ca) siden,om jeg var gravid el ikke?? siden det er såpass tidlig mener jeg..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 var hos gyn til innvendig ul da var jeg 4-5uker på vei, han syns han så noe,men kunne ikke se om det var det.eller hva.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 ok. for dette var jo bare en liten "titt"over livmor osv... og det er jo såpass tidlig,at det skulle vel GODT gjøres å kunne se noe som helst så tidlig,siden det var før mens datoen også!! bare begynner å ligne litt på forrigemann dette,mye menssmerter,og ingen mens... jeg tror den kommer hele tiden..nei... han så jo en eggcyste..jaja tenkte jeg..hehe. men nå som jeg er OVER tiden så kommer de tankene..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 ok takk. så da er det jo faktisk mulighet..hmm får se et par dager til, om mensen kommer. mye mye smerter! men aldri no mens,bare utflod... :/
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 skal det være utflod istedenfor mensen da...? rare greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå