Maya&Leah*har født* Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hei hei! Hvordan er formen din om dagen?? Jeg prøver å få gått så mye turer å være aktiv så mye jeg klarer! Har så hinsides vondt i korsryggen :\ vært plaget med det i alle år. Men nå på slutten av dette svangerskapet har det blitt så utrolig mye værre! Ellers er formen min igrunn fin, har jo litt kynnere å sånt noe. Men ikke noe jeg kan klage noe på syns jeg ;-) Skal til JM på torsdag for vekstestimering. Skal da spørre om hun kan sjekke om jeg er moden..hihi! Jeg er såå spent! Er så innmari klar for å møte den lille gutten i magen nå også :-D Blir så spennende å se hvordan han ser ut,hvor lang han er. Og ikke minst hvor tung han er Venter du også gutt?? Håper ihvertfall formen din er fin,selvom vi nå begynner å bli veldig tunge hehe! Klem klem
Juuuunibaby <3 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Å, se der ja Jeg prøver også å få gått en tur hver dag og foreløpig går det greit. Noen dager føles det som om gutten ligger opp under ribbeina med hele seg og de dagene får jeg ikke gått. Da kan jeg verken sitte eller ligge i sofaen. Får nesten ikke puste, så da er jeg utslått klokken ni om kvelden. Så trist at du er plaget med ryggen Jeg har vørt heldig så langt. Har vondt i en hofte hvis jeg må sitte for lenge på vanlige stoler eller ligger for lenge på ene siden om natten. Kynnere ja, er usikker på om jeg vet hva det er egentlig..... Hehe... Magen min bruker å stramme seg når jeg går tur, men jeg vet ikke om det er det eller noe annet.. HIhi, er vell sånn det er å være førstegangs. Får du det i spesielle situasjoner eller? Skjønner ikke hvorfor du føler deg som en egoist siden du ikke tar vaksina forresten. Det er jo en flott ting at du ikke vil utsette barnet ditt for den. Det er jo laaaaangt fra egoistisk.Står fremdeles på at det er tøft av deg! Hjemmefødsel, ja Wæææ det hadde ikke jeg turt, selv om det hadde vært godt på en måte. Jeg har sykehus-skrekk delux, og gruer meg skikkelig til å skulle legges inn der liksom. Får høyt blodtrykkk bare jeg går inn på sykehus,legekontor eller hos jordmor faktisk. Sikkert hos tannlegen også. Så det hadde vært fint å sluppet den delen. Men samtidig tror jeg at jeg vil føle meg tryggere der. Spesielt siden dette er min første. Håper jordmoren din ser at det nærmer seg i morgen da. Jeg prøver å instille meg på at det er leeeenge igjen så ventetiden ikke skla bli så lang! Men November-baby skal det bli! Håper jeg! Hehe Sover du godt for tiden? Klemz
Maya&Leah*har født* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Heia :-) Kynnere er slik at magen blir stein hard å strammer seg! Men trenger ikke være vonde,men kan jo også bli/være vonde! Er litt forskjellig tror jeg :-) Hehe! Jeg var ikke plaget med dette med min første fødte,så er litt nytt for meg også. Eneste jeg vet er at magen blir stein hard og strammer seg! Ja er tungt å ha så vondt i korsryggen,blir gjerne værre om jeg ligger lenge på ryggen osv. Men,heldigvis så har vi ikke så lenge igjen nå!! :-) Prøver å tenke at jeg helt sikkert går over termin,så går dagene og vente tiden litt fortere! Hehe. Det med vaksinen,så føler jeg meg litt egoistisk pga at jeg ikke gir barnet det beskyttelsen den kanskje hadde fått av den! Men altså - Den er jo såå lite utprøvd,å jeg har ikke lyst å være noe forsøks kanin med et lite barn i magen! Derav det valget jeg har tatt. Litt stolt også egentlig.. Må jo si det. Holder meg heller mer hjemme enn ute blandt masse masse folk.. :-) Jaa.. Hjemmefødsel! Det hadde vært såå utrolig deilig, så gleder meg veldig til å snakke med jordmor om dette på torsdag:-) Har lyst å spørre om hun kan sjekke om jeg er moden også! Kan jo være jeg er det,siden jeg er 2gang fødende så skjer vel sånt litt tidligere? hehe.. Ikke vet jeg! Fikk jo datteren min 3uker å 4 dager før termin .. Så hadde vært deilig om lillegutt også ville komme litt før. Ikke SÅ mye før,men ihvertfall 1 uke eller 2 ! Begynner å bli veeldig utolmodig nå kjenner jeg.. Har så lyst til å se hvordan det lille nurket ser ut, hvor stor han er osv :-) Soving.. Det er litt opp å ned faktisk! Men pleier som regel å ha en god natt søvn,utenom at jeg blir vekt et par ganger av lillemor i huset som gjerne vil ha smokken sin å litt sånt! Ellers sover jeg igrunn godt :-) Men,er vanskelig å snu seg nå! Våkner når jeg skal snu meg fra ene side til den andre.. Litt irriterende! Off, men ellers går det igrunn greit. Er du mye oppe for å tisse om natta? Jeg er oppe 1 gang hvertfall, men det er i forbindelse med at Leah våkner også.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå