Brenda med 2 ute Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Vil bare gi meg selv en klapp på skuldern for jeg har vært røykefri en god stund nå og greier meg fint. "klapp klapp"
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 klapper deg oxo på skulderen.. skulle ønske jeg var like flink... røyker svært lite i løpet av en dag..(3 røyk ca) Men jeg får meg ikke til å slutte... føler at nå som colaen, kaffen, baileys`n og ølen er borte, så vil jeg liksom ha den ene lille tingen igjen... synes nok st jeg er forferdelig egoistisk som tenker sånn men.. det er virkelig IKKE lett...
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Veldig bra, så flink du er.
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Kjempe bra:-) har vært røyk fri i 6 mnd jeg også:-) Og skal ikke begynne med det svinerie når babyen kommer!
meg... Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer! Syns virkelig du er flink, og du har all grunn til å være stolt av deg selv!!!!!!!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 tror jeg heller hadde beholdt kaffen og colan enn røyken.
FrkBomst&Frø Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så masse!!! Jeg har selv holdt meg i like lenge som jeg har visst om minsten, og jeg syns alle vi som slutter å røyke er kjempeflinke!!! Stolt stolt!!
_Amanda_ Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Jeg slutta også på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid! Gikk fra 15-20 røyk om dagen til 0. Stolt av det, men på en annen måte var det ganske lett for meg, for jeg vet hvor skadelig det er for babyen å røyke med den i magen. Man ser jo at babyen blir passiv og stille, at og oksygenopptaket hindres hos den lille. På ultralyd kan man visst tydelig se hvordan babyen reagerer og krymper seg når mor røyker også. Nå har jeg vært røykfri i snart 4 mndr, og har ikke noe lyst til å begynne igjen en gang. Føles som en skikkelig lettelse!
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Kjære MAXIlykke! Vil bare tipse deg om å prøve hypnose hvis du synes det er vanskelig å slutte:o) Jeg sluttet med dette i juni rett før jeg ble gravid, etter å ha prøvd mange ganger på egen hånd... Er ingen skam i å få litt hjelp med røykeslutten:o) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå