Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg sliter med angst og går under behandling, og jeg føler det hjelper veldig å sette ord på mine følelser, så jeg har veldig lyst til å blogge og dele med andre om angsten min, men vet ikke om det er dumt osv, man vet jo aldri hva man kan få høre om folk osv, men tenkte dette kunne også være til hjelp for andre med angst? Ikke så mange jeg kjenner som tør å stå fram om angsten sin heller.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Da ville jeg vært anonym i så fall. Slike ting kan forfølge deg resten av livet. Folk tror de kjenner deg fordi de har lest bloggen din, selv om du kan ha forandret seg.
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Hva er galt med den gode gamle private dagboka, enten den er på papir eller nett? Fatter ikke folks eksponeringsbehov.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Om du er anonym- greit nok. Om du ikke er anonym- dårlig ide... Hva om din fremtidige arbeidsgiver googler deg og finner sånne private ting du har skrevet om angst? Ikke sikkert du synes det er så kjekt når du er frisk og kanskje ønsker å legge det bak deg. Det gjelder ikke bare arbeidsgiver, men også andre som leser det. Ønsker du at barna dine skal lese om det om 10 år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå