Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Tja, det jeg ønsker meg er i hvertfall: Benk med kommode-skuffer i til å ha i gangen (lettere å kle mini, og holde styr på luer, sjerf, votter o.l.) Kommode Ny skohylle Diverse kjøkkenutstyr Pynt/duftelys Penger slik at vi kan spare videre til spisebord på januarsalget Gavekort på hudpleien TV-serier i samlepakke fra CDON;)
CMH Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Bergans dunjakke Nye sko Gavekort og klær Frisørtime Digitalkamera Filmer av diverse slag
Mille** Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Her ønsker vi oss ny sofa nytt bord nytt tv-bord.... så det har vi bestilt. ;o) Ellers ønsker vi oss tub til å ha ute :oD tørkerullholder stekepanner og kasseroller
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 I år er jo förste året jeg kan si ett snillt barne hele 2010:) Neida, jeg har allerede fått 2 gaver på forskudd fordi vi flytter inn i nytt. Da fikk vi vaskemaskin og trommel av mamma og de. Ellers önsker jeg meg: -nye gryter -vaffeljern -deilig myk kose genser -hansker og lue -deler til serviset -ildfaste former -gang möbler Sikkert masse mer:) Å MASSE SNÖ!!!!
blåbæret Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Jeg ønsker meg: bergans dunjakke, linse til kameraet mitt, ny bærbar pc
Verbena Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 En jobb som sørger for at vi får nok lån av banken til å kjøpe hus! Brødrister glass (både vin og vanlige) Lampe gulvteppe Massasje Og sikkert masse mere!
c*h*r Skrevet 2. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2009 eneste jeg kommer på er: Ølglass Stor lykt til og ha ute på trappa Welcome Bokstaver(store hvite tre bokstaver)
Ole`s mamma Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 -lexington håndklær -gavekort spa -tv-serier
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 2. november 2009 #11 Skrevet 2. november 2009 Boken De dødes bibliotek. Spa for gravide mager, Vaffelhjern Også masse snø :-))
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 2. november 2009 #12 Skrevet 2. november 2009 Jeg ønsker meg: Eggeglass fra Kitchn Treningstøy Treningsdvd: Vitamin 5 av Kari Jaqueson. Dobbelt vaffeljern. Spaweekend uten barn. Truser/Bh-er Ja, begynner å få fram en liste. Det er like vanskelig hvert år, men i år har jeg seriøst begynt å tenke på det før folk begynner å spørre... Det kan jo være en fordel.... Godt å se hva andre ønsker seg, kanskje jeg får noen idéer av dere andre....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. november 2009 #13 Skrevet 2. november 2009 Ny traktørpanne, gjerne Nowo siden jeg har hørt mye skryt av den Bergansjakke (det har jeg ønska meg hver bursdag og jul siden jeg fikk barn) Garderobeskap til sengetøy, sesongklær og håndklær Sånn "manuelt" redskap til å mose feks poteter med Gavekort på klær, hudpleie og frisør Nye håndklær Skjerf/sjal
husmus &2 Skrevet 2. november 2009 #14 Skrevet 2. november 2009 I fjor brukte vi altfor mange penger på julepresanger, så jeg tror vi skal kutte litt der i år, men ting som står på listen er: Lexington sengetøy Rideleir i USA (lov å drømme) Trelampe fra HP Konzept Bøker Gammelt treskap til å ha bøker og dvd´er Gravideklær
Gjest Skrevet 2. november 2009 #15 Skrevet 2. november 2009 ull trøye til meg sengetøy (fått ekstra lange dyner så har bare ett sett som passer om dagen...) ny stekepanne.. MASSE SNØ :-))))) sikkert mer, men kommer ikke på mer...
Gjest Skrevet 2. november 2009 #16 Skrevet 2. november 2009 Glemte en ting jeg virkelig hadde satt utrolig mye pris på.... Barnevakt!!!!- klippekort f.eks som jeg kunne brukt som jeg ville så sant det passer for den som skal passe også da.. Er ikke så fælt å spørre om bv osv da.. Fælt å spørre fam om bv og alltid få avslag nesten.. :-( El alltid ja fra foreldre når en vet de jobber livet ut av seg, men de er så snille og stiller opp.... Kunne f.fått bv 3 spes helger de selv har valgt ut.. det hadde vært den beste gaven jeg kune fått faktisk....
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. november 2009 #17 Skrevet 2. november 2009 Nytt snowboard Sokker Hvite lys i alle fasonger og størrelser Ullsokker Bøker - koseligst med ordentlige, men blir også glad for e-bøker Nevnte jeg sokker - de har en tendens til å forsvinne etter møte med vaskemaskinen Gaver fra gaversomforandrerverden.no Håndmalte juletrekuler
signe maten Skrevet 2. november 2009 #18 Skrevet 2. november 2009 Nytt bad (penger til oppussingskontoen) Og.. Ja, det er vel det vi konsentrerer oss om i år Når vi flytta nå så la jeg ordentlig merke til ALLE de tusen småting og glassgreier og vaser og tingtang vi har. Og etter det her jeg bare måttet sagt stopp! Nå må vi først få orden på det vi har (finne det vi vil beholde og sende resten på loppis) før vi begynner å samle på flere støvsamlere Ellers så hadde et hotellopphold for to vært helt ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå