Guttemamma venter jente Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 venter dere motsatt kjønn av hva dere har fra før denne gangen? Og i så fall; har symptomene var annerledes? Selv har jeg to gutter, og er i 17.uke med nr.3 nå. Ultralyden nærmer seg med stormskritt - og kanskje får vi vite hva som skjuler seg denne gangen. Jeg blir verdens lykkeligste uansett kjønn, det viktigste er tross alt at står bra til der inne - og det er jo heller ingen selvfølge å få barn! Men, det hadde vært morsomt å høre fra dere :-)
Abracadabra Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 hei! jeg fikk gutt første gangen, og skal visstnok få jente nå - og har hatt to veldig forskjellige svangerskap. MYE trøttere og kvalmere, mer halsbrann, mange flere plager nå med jentebarnet! hadde mer ryggplager med gutten, var til kiropraktor ofte, men denne gangen er det energi og fordøyelse det har gått ut over.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Jeg har en gutt fra før og venter gutt nå, og svangerskapene har vært veldig forskjellige... Mye kvalme med førstemann, men ellers lite plager. Denne gangen, ingen kvalme, masse ryggplager og trøtthet og tendenser til forstoppelse hele tida... Halsbrannen har satt inn mange uker tidligere enn forrige gang også
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 hei. jeg venter mitt fjerde barn. har hatt gutt, jente, gutt og nå jente. Ingen av svangerskapene har vært like. jeg har ikke kunnet skille mine to jentegraviditeter ut fra mine to guttegraviditeter med at de har hatt noen likhetstrekk... mageformen har også vært veldig forskjellige. med min første gutt fikk jeg beskjed om at jeg hadde jentemage, og med min første jente fikk jeg beskjed om at jeg hadde typisk guttemage. hehe.
The Bad Gal Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Venter vår andre jente, og må si at begge svangerskapene har vært nokså like. Ekstremkvalmen var noe verre med nr.1, og denne gangen har jeg vært mer slapp/trøtt/sliten enn med første, ellers er det meste likt. Ingen andre plager enn slapphet og kvalme. Lagt på meg like mye, mage ser lik ut og jeg merker ingenting til bekkenløsning, halsbrann e.l denne gangen heller.
Belladonna med to gutter Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Venter gutt nå også, men kunne ikke ha att mer forskjellig svangerskap!!
Gjest lillemamsi Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 har kente fra før, venter gutt nå. må si det er ganske likt svangerskap. eneste forskjellen er at de oppfører seg anderledes i magen. Lillegutt er mer hardhendt, og utrolig aktiv om natta. Har sett på UL at han ikke lar seg påvirke om jeg er stresset eller nervøs. Jenta mi var motsatt av dette.
simba>>>3gutter Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Vet ikke hva som er i magen ennå, mentror kanskje det er ei jente siden jeg har vært så hormonell denne gangen. Griner jo hele tiden og alt er et helvete. Var ikke sånn de to andre gangene skal bli spennende med ul til uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå