Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Gir dere gaver til barnefar sin familie fra ungen?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Nei. De vil ikke ha noe kontakt med oss:(
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 han gir gaver til de han får gaver fra
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Deres farmor, farfar, oldemor, oldefar og onkel får gave. Ingen store ting, men de får litt. som oftes er det ting som ungene har laget eller handler om ungene. Ungene er så lite sammen med sin far, så de lager/kjøper ikke sammen med faren til de. Og når lager julekort/gave her så minner de meg på hele tiden at ALLE må få, så da må alle få også. De slutter ikke å bli en del av familien vår selv om jeg ikke er sammen med barnefaren. Nå får jeg gave også av de, så blir feil å ikke gi de. Vi har ett veldig bra sammarbeide, de er like sefølgelige som mine foreldre. vi har to sett med kjempe snille og greie besteforeldre som elsker barnebarna sine.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg gjorde det i mange år. Men da jeg flyttet sammen med min nye kjæreste (nå ektefelle), og dermed plutselig hadde tre familier å kjøpe til, sluttet jeg. Jeg sa fra til barnefar at nå fikk det være hans ansvar å kjøpe gaver til sin familie fra sønnen sin. Da ble han pottesur, og jeg tror ærlig talt ikke han ordnet med noen gaver til familien sin. Men hans problem det, ikke mitt. Vi gjør det forresten sånn at de gavene sønnen vår får fra fars familie, åpner han og har hos far. Mens de gavene han får fra min familie og min ektefelles familie, åpnes her hjemme, og blir her hjemme. Julekort med bilde av sønnen min, det sender jeg fortsatt til farens foreldre hvert år.
Verbena Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Nei det gjør jeg ikke! Det får være hans ansvar altså. Har evig mange nok å kjøpe gaver til med mine og samboeren min sine, så om jeg skal ta med hans også så hadde jeg vel blitt ruinert! Kjøper en liten ting til søskenbarnet ditt fra meg og dem da, fordi at jeg vet at faren er sløv og fordi at jeg faktisk kjente mamman til denne gutten før jeg ble kjent med barnefaren til mine!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Nei. Hvis bf ønsker å gi gaver til sin familie fra dattern sin, så får han klare å ordne det selv. Jeg har mer enn nok med mine egne gaver. Han har godt av å ta litt ansvar selv, og hun er såpass liten at hun ikke føler noe på det heller ennå. Når den dagen kommer og far fortsatt ikke gidder, da får jeg heller vurdere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå