Gå til innhold

Ville dere gitt noe, og hva isåfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lånte en vippestol av en venninne, og så ble den uheldigvis ødelagt. Jeg lurte på om hun ville ha ny stol eller penger for den, men hun ville ikke ha noe, og sier bare at slikt kan skje den beste.

Føler iallefall at jeg bør gi henne en oppmerksomhet som takk for lånet, ville dere gjort det om hun sa at hun ikke vil ha noe? Har dere noen tips til hva jeg kan gi? Mannen foreslo blomster eller sjokolade, men hun er på slankern og barnet er allergisk mot blomster...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spa, gavekort på en klesbutikk, glassmagasin etc, ei fin veske, eller gavekort på veskebutikk... Gjerne noe som varer litt, så hun "husker" det;)

Skrevet

Tenker noe sånt som mannen din foreslår. Vin?

Eventuelt er du typen til å bake en boks julekaker, invitere henne og sønnen på juleverksted hos deg eller noe slikt?

Skrevet

Gavekort er et fint forslag syns jeg. Gavekort til det du vet hun setter pris på.

Skrevet

Hvis hun har barn selv (og det har hun vel siden du fikk låne stolen), så kanskje noe fint til barnet / barna, siden stolen er i barne-kategorien... Hva med kinobilletter til en god barnefilm og gavekort på en familiemiddag hos peppes? Eller et annet opplegg, noe de kan gjøre sammen som gleder ungene.....

Skrevet

Ikke noe dyrt men kanskje en flaske vin eller noe til ungen hennes(ull sokker eller en strømpebukse).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...