cherry coke Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Har en "følelse" i brystet. Akkurat som at det er noe der, litt ekkelt og ubehagelig når jeg svelger. Det er som at jeg har lyst å kaste opp for å bli kvitt denne følelsen. Har også gangsperre i ryggen og generelt ubehag når jeg beveger meg. Skal til legen, men lurer på om noen her inne har hatt noe lignende? Uff, tenker jo lungekreft og alt mulig jeg nå..:-///
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Gangsperre i ryggen var nytt:-) Nei da, kan nesten høres ut som om du har fått en prolaps høyt oppe i ryggen.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Ikke for å skremme badevannet av deg, men hjerteinfarkt hos kvinner kan gi slike symptomer som du beskriver. Omtales ofte som følelsen av å svelge en golfball. (Nettopp hatt et dødsfall på ei i 40årene i venneflokken så er temmelig på tuppa her, beklager). Flott at du tar turen til lege, mest sannsynlig er det noe langt mindre dramatisk. En lungebetennelse kanskje? Lykke til ihvertfall.
cherry coke Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 Å kjære folk! Hjerteinfarkt=( Nei, uff.. Lungebetennelse tenkte jeg ogsp, men jeg har ingen hoste i det hele tatt, og heller ikke hatt feber. Men denne følelsen har jeg ikke i halsen, det er lenger nede mot mdten av magen Kan også nevne at jeg har hatt problemer med mye magesyre tidligere, men om det har noe å si vet jeg ikke.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Hadde det vært hjerteinfarkt var du på vei til legen nå. Mamma har hatt det,og ja da hun lever i beste velgående. Og som hun sa, etter en stund bare visste hun at dette var alvorlig. Men over til deg, du har ikke fått influensaen da? Hos nevøen min som har det nå, startet det med magevondt.
Mille** Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Kan godt hende det er magen ja, siden du har vært plaget tidligere. Lykke til hos legen! )
cherry coke Skrevet 2. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2009 Har ikke vodt i magen på den måten. Heller ingen andre symptomer på influensaen. Merket det når jeg stod opp i dag tidlig og det har ikke blitt verre. Ekketl å ha slike "diffuse" plager, for jeg blir jo kjemperedd. Og er av en eller annen grun alltid redd for at det kan være kreft. Uff, håper ikke at det er noe alvorlig!!
Holly❄️ Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Aha, er det nederst av ribbebeina, og inni liksom? Og smerter/ubehag som går oppover ryggen? Kjennes det ut som du har en stor rap som må ut, men som ikke kommer? Hehe, isåfall er det som hos meg... er lukkemuskelen som ikke fungerer som den skal innimellom, så jeg fikk noe reseptfritt på apoteket, som skal lukke den for meg. Utrolig ubehagelig ja, jeg tenkte også at det var noe med lungene! Men dette er visst veldig vanlig sa legen min...
cherry coke Skrevet 2. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2009 Blæh..liker ikke å bli syk. Men satser på at det går fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå