Gå til innhold

Greit med pulverslanking når man ammer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet godt at det ikke er optimalt å slanke seg med pulver, sakte ned i vekt er best og alt det der, men jeg må ha en kickstart fr å få opp motivasjonen. Jeg fullammer, noen som har erfaring eller vet noe i forhold til pulver og amming. Vil det påvirke melkeproduksjonen? Jeg har lyst til å prøve Go123 etter anbefalning fra en veninne.

Tenkte å bytte ut morgen og kveldsmåltid med næringssmoothien og spise normal sunn lunsj og middag.

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skal rett og slett ikke slanke seg når en ammer. så enkelt er det.

Skrevet

Jeg har hørt og lest mye dumt, men å slanke seg når man ammer? Det tar kaka!

Skrevet

Når man mister vekt frigjøres også gamle giftstoffer som ligger lagret, disse går over i melka. Siden man ønsker minst mulig gift i ungen anbefales ikke slanking utover et sunt kosthold, amming og trening. Du kan miste mange nok kilo på det. Dersom du ønsker å holde vekta er det ofte like greit å venne seg til å leve sunt med tanke på kost og mosjon. Pulver og kurer kan man jo ikke stå på bestandig.

Skrevet

Takker for et ordentlig svar! Da får slankinga vente noen mnd :-)

jeg har allerede et sunt kosthold og er normalt aktiv, så det går seg vel kanskje til etterhvert av seg selv. Jeg la på meg mye under svangerkskapet, så jeg har 10 kilo som ikke forsvant i "dragsuget"....

HI

Skrevet

amming i seg selv er slanking :-) :-)

vent til du er ferdig med å amme du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...