Gå til innhold

Tror jeg er i ferd med å bli forelska...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske hvordan det var... Men mener å huske at det er slik jeg har det nå. En altoppslukende følelse! Men - selvsagt er det et men - det er ikke i samboeren... I en kollega. Han er langt fra de jeg brukte å falle for, en helt annen type enn mine tidligere og samboeren.

Jeg prøver hele tiden å finne på unnskyldninger for å ta kontakt med ham, og kjenner følelsene bobler inne i meg. Jeg tror han kjenner det også. Men han er også i et forhold med barn...

Jeg vil egentlig ha disse følelsene for samboeren min. Men det forholdet har vært mer eller mindre dødt en stund. Kollegaen min gir meg oppmerksomhet jeg lengter etter.

Hva skal jeg gjøre? Er det vanlig at man blir betatt/forelsket, flørter litt, men klarer å stoppe det før det blir for alvorlig? Skal jeg stoppe det nå? Eller skal jeg sjekke følelsene mer?

Elsker på en måte disse følelsene, men samtidig kompliserer de hverdagen min. Hjelp fra en fortvilet småbarnsmor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart helt vanlig å få slike følelser av og til! Særlig når det er litt dødt hjemme...

Dersom du ikke har lyst å miste samboeren din... vil jeg gi deg følgende råd;

ikke gjør mer ut av det! Du lurer på om du vil sjekke følelsene mer- det burde du ikke dersom du ikke vil miste din mann hjemme.

Jeg forstår følelsen av å få oppmerksomhet og føle at noen legger merke til deg! Jeg vet også hvor moro og gort det kan være med en liten flørt i blandt;) Men ikke bland det med et forhold! Du sier også at denne mannen er i et forhold- du har vel ikke lyst til å være den dama som ødela forholdet hans? Særlig når det er barn inne i bildet...

En ting til du må tenke på er jo det at dere jobber sammen. Dersom du/dere tar dette langer så blir det kanskje ikke så lett å jobe med han?

Hva hvis du innleder et slags forhold til han- hvordan skal dere sammarbeide på jobb når det forholdet tar slutt?

Mye å tenke på og det er jo ikke lett å ta slike hensyn over sine følelser, men prøv!

Dersom du virkelig vil noe mer med denne mannen burde du snakke med samboeren din først! Si det som det er at du har mistet følelser for deres forhold og at du har følelser for en annen... Er jo ikke lett, men det er den eneste måten dette kan gå bra på-være ærlig!!

Uff- du får nyte den forelskelsesfølelsen litt til (i smug) og tenke på hva du faktisk vil! Uansett får du ha lykke til!

Skrevet

Huff, jeg føler med deg! Jeg er i akkurat samme situasjon jeg. Bare at vi ikke er kollegaer. Det er mye følelser i bildet, fra oss begge, men jeg har ikke turt å "prøvd" de ut om du skjønner.. Det er ikke helt meg! ;)

MEN flørtingen har pågått i 4 mnd, og følelsene er der fortsatt, så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg skylder jo mannen min, og barna mine og gjøre alt jeg kan for å beholde familien. Derfor har jeg ikke tatt noen drastiske steg...enda.

Har desverre ingen råd, men ville bare si at vi er flere i samme båt!

VIL du beholde mannen din, eller holder du sammen med han for å ikke "ødelegge" familien? Det er jo ett viktig spm du må stille deg selv. Er du kanskje betatt av denne kollegaen fordi at du får oppmerksomhet? (Med tanke på at han er helt ulik alle andre du har falt for). Kanskje er det bare denne spesielle oppmerksomheten som gjør at du føler deg forelsket?

Ønsker deg uansett lykke til! :)

Klem

Skrevet

Takk for svar.. Godt å vite at jeg ikke er den eneste.

Jeg kjenner på følelsene konstant og klarer ikke la være å ta kontakt med ham. Jeg kunne ikke tenke meg å gå fra samboeren pga barna - de er jo viktigst. Men samtidig gjelder dette først og fremst meg og mine følelser... Blæh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...