Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Nei, ikke med hormonspiral og sopp. Graviditet eller kondom derimot... *grøsse og prise seg lykkelig for at graviditeter er et tilbakelagt stadie i livet*
gerd Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Det holder på å klikke for meg..... Jeg gjør ALT riktig og tro meg - dette kan jeg. Hvorfor i helvete blir jeg ikke kvitt dritten?? Det kommer igjen og igjen....
Mille** Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Nei, det har jeg ikke opplevd. Prøvd diflucan sikkert? ;o)
gerd Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 MYE diflucan. Mye canesten. Lassevis med melkesyrekapsler - den beste typen. Alle de andre tingene blir også gjort.
Mille** Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Hvis det kom med spiralen så ville jeg forsøkt å fjerne den, for å se om det ble bedre. Kan jo ikke leve med konstant sopp, det blir for ille. Hadde det sånn da jeg var gravid, huff......!
gerd Skrevet 2. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2009 Hadde det endel under svangerskapet også, før det var jeg til og fra plaget i årevis. Det er så etter fødsel det er så ille.
blåbæret Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Jeg ble ikke kvitt soppinfeksjonen min før både gubben og jeg fikk behandling. Mannen din kan være smittet uten å få plager og da smitter han deg hver gang dere har sex.
gerd Skrevet 2. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2009 Det er sant. Tidligere har vi behandlet begge. Sex er ikke et tema slik jeg har det nå for å si det slik....
*Lissi* Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Ja! Sliter med det samme! Har hatt sopp 3 mnd. på rad etter jeg fikk satt inn spiral. Kommer 1 uke før mensen. Skjønner ikke hvorfor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå